Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9115
Title: Методика навчання іноземних студентів із патофізіології у форматі Болонського процесу
Authors: Гришко, Юлія Михайлівна
Issue Date: 2018
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Гришко Ю. М. Методика навчання іноземних студентів із патофізіології у форматі Болонського процесу / Ю. М. Гришко // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 21–22.
Abstract: Висвітлено методичні основи підготовки іноземних студентів в Українській медичній стоматологічній академії з різних спеціальностей із використанням кредитно-модульної системи навчання, що є необхідною умовою формату Болонського процесу; Раскрыты методические основы подготовки иностранных студентов в Украинской медицинской стоматологической академии по разным специальностям с использованием кредитно-модульной системы обучения, что является необходимым условием формата Болонского процесса; In this article the methodical bases of foreign students training of the Higher State Educational Establishment of Ukraine Ukrainian Medical Stomatological Academy of different specialties with the use of the credit modulated system of education are disclosed, which is a necessary condition for the format of the Bologna process.
Keywords: патофізіологія
студенти-іноземці
кредитно-модульна система
патофизиология
студенты-иностранцы
кредитно-модульная система
pathophysiology
foreign students
credit modulated system
URI: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/9115
Appears in Collections:Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metodika_navchanny_inoz_studentiv.pdf312,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.