Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалєнка, Олена Євгенівна-
dc.contributor.authorСиленко, Галина Ярославівна-
dc.contributor.authorКривчун, Анжеліна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-12-11T04:35:25Z-
dc.date.available2018-12-11T04:35:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПалєнка О. Є. Психолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця у вищих медичних навчальних закладах / Г. Я. Силенко, А. М. Кривчун // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 240–245.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9131-
dc.description.abstractПровідною метою сучасної української освіти є створення умов для розвитку та самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися впродовж життя. Наразі перед системою вищої освіти гостро стоїть завдання підвищити ефективність навчання й оптимізувати навчально- пізнавальну діяльність студентів. Навчальна мотивація відіграє, безумовно, вирішальну роль, тому особлива увага приділяється проблемам її формування. Навіть висококваліфікований викладач не зможе досягнути бажаного результату, якщо його зусилля не будуть узгоджені з мотиваційною основою навчального процесу. Вплив мотиваційних процесів на успішність студентів не заперечується сьогодні вже практично ніким. Успішне р о зв ’язання проблеми мотивації навчальної діяльності позитивно впливає на якість підготовки майбутніх фахівців. Ось чому одним із актуальних наукових завдань освіти є дослідження мотиваційної сфери особистості студента як фактора ефективності навчального процесу.; Главной целью современного украинского образования является создание условий для развития и самореализации каждой личности, формирование поколения, способного учиться в течение всей жизни. Сейчас перед системой высшего образования остро стоит задача повысить эффективность обучения и оптимизировать учебно-познавательную деятельность студентов. Учебная мотивация играет, безусловно, решающую роль, поэтому особое внимание уделяется проблемам ее формирования. Даже высококвалифицированный преподаватель не в состоянии достичь желаемого результата, если его усилия не будут согласованы с мотивационной основой учебного процесса. Влияние мотивационных процессов на успеваемость студентов не оспаривается сегодня уже практически никем. Успешное решение проблемы мотивации учебной деятельности положительно влияет на качество подготовки будущих специалистов. Вот почему одной из актуальных научных задач образования является исследование мотивационной сферы личности студента как фактора эффективности учебного процесса.; The main goal o f modern Ukrainian education is to create conditions fo r the development and self-realization of each individual, the formation of a generation that can learn during the whole life. Now the system of higher education is acutely faced with the task of increasing the efficiency of teaching and optimizing the educational and cognitive activities of students. Of course, Educational motivation plays a decisive role, therefore special attention should be paid to the problems of its formation. Even a highly qualified teacher can not achieve the desired result unless his/her efforts are coordinated with the motivational basis of the educational process. The influence of motivational processes on the progress o f students is not contested today by anyone. Successful solution of the problem of motivation of educational activity positively influences the quality of training offuture specialists. That is why one of the topical scientific problems of education is the study of the motivational sphere of a student's personality as a factor in the effectiveness o f the educational process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectсамоутвердженняuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectвоспитаниеuk_UA
dc.subjectсамоутверждениеuk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectupbringinguk_UA
dc.subjectself-affirmationuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця у вищих медичних навчальних закладахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56_PPZ.pdf127,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.