Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9135
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пікуль, Катерина Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Ільченко, Валентина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Бобирьова, Людмила Єгорівна | - |
dc.contributor.author | Муравльова, Оксана Василівна | - |
dc.contributor.author | Дворник, Ірина Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-11T04:38:38Z | - |
dc.date.available | 2018-12-11T04:38:38Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Роль інноваційних технологій у роботі викладача вищого медичного закладу на сучасному етапі / К. В. Пікуль, В. І. Ільченко, Л. Є. Бобирьова [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 245–249. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК: 616-053.3-022.7:378.14 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9135 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі підготовки лікарів відповідно до сучасного навчального процесу. Продемонстровано роль професійного виховання в процесі формування сучасного лікаря. Новим знанням необхідні нові методи впровадження. Розкрито можливості співробітників вищих навчальних закладів у навчанні студентів і лікарів-інтернів.; Статья посвящена проблеме подготовки врачей в соответствии с современным учебным процессом. Продемонстрирована роль профессионального воспитания в процессе формирования современного врача. Новым знаниям необходимы новые методы внедрения. Раскрыты возможности сотрудников высших учебных заведений в обучении студентов и врачей-интернов.;The article is devoted to the problem of training physicians according to the modern educational process. The role of professional education in the process of forming a modern physician has been demonstrated. New knowledge requires new methods of implementation. The possibilities of the staff of higher educational institutions in the study of students and interns are revealed. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | європейська інтеграція | uk_UA |
dc.subject | клінічне мислення | uk_UA |
dc.subject | медицинское образование | uk_UA |
dc.subject | европейская интеграция | uk_UA |
dc.subject | клиническое мышление | uk_UA |
dc.subject | medical education | uk_UA |
dc.subject | European integration | uk_UA |
dc.subject | clinical thinking | uk_UA |
dc.title | Роль інноваційних технологій у роботі викладача вищого медичного закладу на сучасному етапі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
57_RIT.pdf | 107,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.