Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолянська, Валентина Павлівна-
dc.contributor.authorЗвягольська, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorГончарова, Олена Олегівна-
dc.contributor.authorЯцкевич, Марина Геннадіївна-
dc.date.accessioned2018-12-11T04:41:00Z-
dc.date.available2018-12-11T04:41:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШляхи формування інформаційних компетентностей у студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / В. П. Полянська, І. М. Звягольська, О. О. Гончарова, М. Г. Яцкевич // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 249–253.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.578+579+632.938-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9138-
dc.description.abstractСтаття присвячена провідним напрямам формування інформаційної компетентності студентів під час вивчення мікробіології, вірусології та імунології. Майбутній фахівець має оволодіти навичками самостійного й усвідомленого засвоєння знань, формування інформаційної зрілості, відбору інформації, її узагальнення та перетворення в знання. Проаналізовані складові навчально-методичного комплексу та вказані провідні напрями інформаційних технологій.; Статья посвящена основным направлениям в формировании информационной компетентности студентов при изучении микробиологии, вирусологии и иммунологии. Будущий специалист должен овладеть навыками самостоятельного и осознанного усвоения знаний, формирования информационной зрелости, отбора информации, ее обобщения и превращения в знания. Проанализированы составляющие учебно-методического комплекса и указаны основные направления информационных технологий.; The article is devoted to the main directions in the formation of information competence among students during the study of microbiology, virology and immunology. The future specialist must master the skills of independent and informed acquisition of knowledge, formation of informational maturity, selection of information, its generalization and transformation into knowledge. The components of the teachingmethodical complex are analyzed and the main directions of information technologies are indicated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectкомпетентність,uk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectінформаційна компетентністьuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectкомпетенцияuk_UA
dc.subjectинформационная компетентностьuk_UA
dc.subjectинформационные технологиuk_UA
dc.subjectсompetenceuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectinformation competenceuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.titleШляхи формування інформаційних компетентностей у студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
58_SFI.pdf117,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.