Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаськова, Людмила Федорівна-
dc.contributor.authorАндріянова, Ольга Юріївна-
dc.contributor.authorКулай, Ольга Олександрівна-
dc.contributor.authorВащенко, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorКаськова, Людмила Фёдоровна-
dc.contributor.authorАндриянова, Ольга Юрьевна-
dc.contributor.authorКулай, Ольга Александровна-
dc.contributor.authorВащенко, Ирина Юрьевна-
dc.date.accessioned2018-12-11T04:41:24Z-
dc.date.available2018-12-11T04:41:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРоль організації та методичні основи контролю знань для вдосконалення якості підготовки cтудентів-іноземців / Л. Ф. Каськова, О. Ю. Андріянова, О. О. Кулай, І. Ю. Ващенко // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 43–45.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.14-054.6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9139-
dc.description.abstractОрганізація навчального процесу в сучасних умовах вимагає впровадження нових педагогічних технологій, які передбачають застосування методів активного навчання і контролю знань студентів. Результати контролю знань, зокрема проведення тестування, слугують основними показниками оцінювання роботи студентів під час засвоєння матеріалу з предметаі є важливою умовою підвищення якості підготовки спеціалістів.; Организация учебного процесса в современных условиях требует внедрения новых педагогических технологий, которые будут способствовать применению методов активного обучения и контроля знаний студентов. Результаты контроля знаний, включая проведение тестирования, служат основными показателями оценки работы студентов-иностранцев во время усвоения материала по предмету и являются важным условием повышения качества подготовки специалистов.; Оrganization of the contemporary educational process requires the introduction of new pedagogical technologies that will promote the use of active learning and methods of control in student knowledge. The results of control in knowledge, including testing, play role the main indicators for evaluating the acquisition of material from the discipline by foreign students and they are an important condition for improving the quality of the training of specialists.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectконтроль знаньuk_UA
dc.subjectтестові завданняuk_UA
dc.subjectякість навчанняuk_UA
dc.subjectстуденти-іноземціuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectконтроль знанийuk_UA
dc.subjectтестовые задачиuk_UA
dc.subjectкачество обученияuk_UA
dc.subjectстуденты-иностранцыuk_UA
dc.subjecteducational process,uk_UA
dc.subjectcontrol in knowledgeuk_UA
dc.subjecttest tasks, quality of traininguk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.titleРоль організації та методичні основи контролю знань для вдосконалення якості підготовки cтудентів-іноземцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів
Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_organizacii_ta_medodichni_osnovi.pdf316,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.