Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9146
Title: Об’єктивізація контролю знань іноземних студентів при вивченні терапевтичної стоматології
Authors: Марченко, Ірина Ярославівна
Ткаченко, Ірина Михайлівна
Шундрик, Марина Аркадіївна
Issue Date: 2018
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Марченко І. Я. Об’єктивізація контролю знань іноземних студентів при вивченні терапевтичної стоматології / І. Я. Марченко, І. М. Ткаченко, М. А. Шундрик // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 62–63.
Abstract: Навчання іноземних студентів полягає в необхідності оволодіння не тільки знаннями, вміннями і навичками в професійній сфері, а й становлення їх як особистості, здатної ефективно діяти в складних, нестандартних ситуаціях, самостійно приймати рішення,творчо розвиватися і самовдосконалюватися, вміти спілкуватися з людьми. Розвиток стоматології в останнє десятиріччя вніс революційні зміни в концепції, матеріали і технології, що застосовуються для лікування стоматологічних хворих. Іноземним студентам для аналізу такого великогообсягу інформації необхідно мати можливість контролю своїх знань на різних етапах навчання з урахуванням нових стандартів, що відповідають міжнародним, тому контроль якості підготовки – це дуже принциповий момент і він уведений до державного стандарту освіти. При вивченні «Терапевтичної стоматології» на кафедрі пропедевтики терапевтичної стоматології Української медичної стоматологічної академії для об’єктивізації контролю знань використовуються тестові завдання, навчальні задачі й діагностичні алгоритми. Перевагою тестового контролю є його уніфікованість, стандартизованість, можливість одночасно охопити контролем усіх студентів та вести контроль усього масиву матеріалу, а не вибірково, робити зрізи успішності.; Обучение иностранных студентов заключается в необходимости овладения не только знаниями, умениями и навыками в профессиональной сфере, но и становлении их как личности, способной эффективно действовать в сложных, нестандартных ситуациях, самостоятельно принимать решения, творчески развиваться и самосовершенствоваться, уметь общаться с людьми. Развитие стоматологии в последнее десятилетие внесло революционные изменения в концепции, материалы и технологии, применяемые для лечения стоматологических больных. Иностранным студентам для анализа такого большого объема информации необходимо иметь возможность контроля своих знаний на различных этапах обучения с учетом новых стандартов, отвечающих международным, поэтому контроль качества подготовки – это очень важный момент и он введен в государственный стандарт образования. При изучении «Терапевтической стоматологии» на кафедре пропедевтики терапевтической стоматологии Украинской медицинской стоматологической академии для объективизации контроля знаний используются тестовые задания, учебные задачи и диагностические алгоритмы. Преимуществом тестового контроля являются его унифицированность, стандартизированность, возможность одновременно охватить контролем всех студентов и вести контроль всего массива материала, а не выборочно, делать срезы успеваемости.; Foreign students during the study take possession of not only knowledge, skills in the professional field, but also the formation of them as a person who can effectively act in complex, non-standard situations, make decisions independently, creatively develop and improve themselves, be able to communicate with people. The development of dentistry in the last decade has brought revolutionary changes to the concept, materials and technology used to treat dental patients.Foreign students need to be able to control their knowledge at different stages of study for the analysis of such a large amount of information, taking into account new standards that are international, therefore, quality control is a very important point and it is introduced into the state standard of education. At studying "Therapeutic dentistry" at the department of therapeutic dentistry propaedeutics of the Ukrainian Medical Stomatological Academy for objectification of knowledge control, test tasks, training tasks and diagnostic algorithms are used. The advantage of test control is its uniformity, standardization, the ability to simultaneously capture the control of all students and control the entire mass of material, rather than selectively, to make cuts success in learning.
Keywords: терапевтична стоматологія
контроль знань і вмінь
навчання іноземних студентів
терапевтическая стоматология
контроль знаний и умений
обучение иностранных студентов
therapeutic dentistry
control of knowledge and skills
training of foreign students
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9146
Appears in Collections:Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ob'ektivizaciya_kontrolu_znan_inozemnih_studentiv.pdf322,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.