Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРяднова, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorБезега, Ніна Михайлівна-
dc.contributor.authorБезкоровайна, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorВоскресенська, Людмила Костянтинівна-
dc.contributor.authorПера-Васильченко, Анна Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-12-12T03:56:31Z-
dc.date.available2018-12-12T03:56:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПсихологічні особливості процесу адаптації й організації навчання студентів-іноземців / В. В. Ряднова, Н. М. Безега, І. М. Безкоровайна [та ін.] // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 74–76.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147+376.68-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9155-
dc.description.abstractОбґрунтовано актуальністьвивчення психологічних особливостей процесу адаптації й організації навчання студентів-іноземців. Висвітлено тлумачення поняття «адаптація» у науковій літературі. Окреслено основні проблеми, з якими стикаються студенти-іноземці при вступі до ЗВО. Представлено рекомендації провідних науковців щодо ефективної організації навчання студентів-іноземців.; Обосновано актуальность изучения психологических особенностей процесса адаптации и организации обучения студентов-иностранцев. Дано определение понятия «адаптация» в научной литературе. Обозначены основные проблемы, с которыми сталкиваются студенты-иностранцы при поступлении в высшие учебные учреждения. Представлены рекомендации ведущих ученых с целью эффективной организации обучения студентов-иностранцев.; The article substantiates the relevance of studying the psychological peculiarities of the process of adaptation and organization of training for foreign students. The interpretation of the notion "adaptation" in the scientific literature is highlighted. The main problems encountered by foreign students when joining universities of higher education are outlined. The recommendations of leading scientists concerning the effective organization of training of foreign students are presented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectдезадаптація,uk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний процес,uk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectстуденти-іноземціuk_UA
dc.subjectадаптацияuk_UA
dc.subjectдезадаптацияuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.subjectучебно-воспитательный процессuk_UA
dc.subjectвысшее образованиеuk_UA
dc.subjectстуденты-иностранцыuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectdisadaptationuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості процесу адаптації й організації навчання студентів-іноземцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psihologichni_osoblivosti_procesu_adaptacii.pdf345,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.