Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанькевич, Артур Іванович-
dc.contributor.authorКолісник, Інна Анатоліївна-
dc.contributor.authorГоголь, Андрій Михайлович-
dc.date.accessioned2018-12-12T04:44:23Z-
dc.date.available2018-12-12T04:44:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПанькевич А. І. Основоположні складові успішної адаптації студентів-іноземців до вивчення хірургічної стоматології / А. І. Панькевич, І. А. Колісник, А. М. Гоголь // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 67–69.uk_UA
dc.identifier.otherУДК:378.6:61.016:616.31-089]-054.6-057.875-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9157-
dc.description.abstractРобота з групою студентів-іноземців при викладанні хірургічної стоматології зазвичай ставить перед викладачембагато нових викликів, приготувань, додаткової діяльності. Представлені в статті погляди є результатомдосвіду авторів, отриманого за понад десятилітню працю в академії з іноземними студентами. У публікації звернуто увагу на ті речі, що допомагають у щоденній праці, а також підкреслено, що виконані заходи не завжди закінчувались успіхом. Однак досвід невдачі також є наукою.; Работа с группой иностранных студентов при изучении хирургической стоматологии ставит перед преподавателем, как правило, много новых вызовов, приготовлений, дополнительной деятельности. Представленные взгляды являются результатом опыта авторов, полученного нами более чем за десятилетнюю работу в академии с иностранными студентами. В публикации обращено внимание на те вещи, которые помогают в ежедневной работе, а также подчеркнуто, что выполненные мероприятия не всегда заканчивались успехом. Однако опыт неудачи также является наукой.; Working with a group of foreign students in the teaching of surgical dentistry faces a teacher, as a rule, many new challenges, preparations, and additional work. We must not make easy efforts, because we are witnesses and direct participants in the changing reality. The views presented are the result of the experience we have gained over a decade of work at the academy with foreign students. The publication focuses on those things that help in their daily work, as well as emphasize that the executed events did not always end with success. However, the failure experience is also a science.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectстуденти-іноземціuk_UA
dc.subjectхірургічна стоматологіяuk_UA
dc.subjectмовний бар’єрuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectстуденты-иностранцыuk_UA
dc.subjectхирургическая стоматология.uk_UA
dc.subjectязыковой барьерuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectsurgical stomatologyuk_UA
dc.subjectlanguage barrieruk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.titleОсновоположні складові успішної адаптації студентів-іноземців до вивчення хірургічної стоматологіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osnovopolozni_skladovi_uspishnoi_adaptacii.pdf329,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.