Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9161
Назва: Психолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця з вищою освітою
Автори: Треумова, Світлана Іванівна
Петров, Євген Євгенович
Бурмак, Юрій Григорович
Іваницька, Тетяна Анатоліївна
Борисова, Зінаїда Олексіївна
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Психолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця з вищою освітою / С. І. Треумова, Є. Є. Петров, Ю. Г. Бурмак [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 332–337.
Короткий огляд (реферат): Психолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця - це насамперед питання особистого розвитку, його готовності до майбутньої професійної діяльності. Необхідно, щоб протягом навчання відбулися суттєві зміни в структурі його свідомості, завершився процес самовизначення. Слід сформувати прагнення застосовувати свої знання, досвід, здібності в галузі обраної професії та визначити професійну спрямованість. При цьому головне місце займає гуманізм, співчуття до хворого, бажання допомогти йому, визначення основних цінностей, формування клінічного мислення, моральних засад. Фахівцям необхідно навчитися помічати деталі, аналізувати отримані дані, на цій підставі приймати усвідомлені рішення. Професійність майбутнього лікаря залежить від уміння володіти відповідними сучасними технологіями, постійного пошуку інформації та вдосконалення кваліфікації. Слід сформувати майбутнього фахівця, який буде відповідати вимогам і потребам ХХІ століття, щоб у процесі навчання він поєднував спадок минулого досвіду, культурного розвитку людства та свій власний досвід професійної діяльності. І завжди пам'ятав слова славнозвісного лікаря Гааза: «Поспішайте робити добро».; Психолого-педагогические основы формирования будущего специалиста - это прежде всего вопрос личного развития, его готовности к будущей профессиональной деятельности. Необходимо, чтобы в течение обучения произошли существенные изменения в структуре его сознания, завершился процесс самоопределения. Следует сформировать стремление применять свои знания, опыт, способности в области выбранной профессии и определить профессиональную направленность. При этом главное место занимает гуманизм, сострадание к больному, желание помочь ему, определение основных ценностей, формирование клинического мышления, моральных принципов. Специалистам необходимо научиться замечать детали, анализировать полученные данные, исходя из этого, принимать осознанные решения. Профессионализм будущего врача зависит от умения владеть соответствующими современными технологиями, постоянного поиска информации и усовершенствования квалификации. Следует сформировать будущего специалиста, который будет отвечать требованиям и потребностям XXI века, чтобы в процессе обучения он совмещал наследие прошлого опыта, культурного развития человечества и свой собственный опыт профессиональной деятельности. И всегда бы помнил слова знаменитого доктора Гааза: «Спешите делать добро».; The psychological and pedagogical basis for the formation of a future specialist is a personal development, his readiness for future professional activity. During the training the significant changes in the structure of his consciousness take place, the process of self-determination must be completed. The desire to apply their knowledge, experience, abilities in the field of the chosen profession and determination of the professional orientation should be formed. At the same time, humanism, compassion for the patient, the desire to help him, determination o f the basic values, formation of clinical thinking, moral principles occupy the main place. Specialists need to learn to notice details, to analyze the data obtained, to make informed decisions based on this. The professionalism o f a future physician depends on the ability to master the relevant modern technologies, the constant search for information and the improvement of qualifications. A future specialist should be formed that will meet the requirements and needs o f the 21st century, in order to combine the legacy of past experience, the cultural development of mankind and his own professional experience in the learning process. And he always remembers the words of the famous Dr. Haas: "Hurry to do good.”
Ключові слова: психолого-педагогічні засади
особистість
педагогічна підтримка
творча спрямованість
професійна діяльність
мотивація
психолого-педагогические основы
личность
педагогическая поддержка
творческая направленность
профессиональная деятельность
мотивация
psychological-pedagogical basis
personalit
pedagogical support
creative orientation
professional activity
motivation
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9161
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75_PPZ.pdf120,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.