Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9184
Назва: Етичні та теоретико-практичні аспекти питання підготовки вчителів початкової школи до роботи з дітьми зі стійкими труднощами в навчанні рідної та іноземної мов
Автори: Голуб, Н. М.
Перлова, В. В.
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Голуб Н. М. Етичні та теоретико-практичні аспекти питання підготовки вчителів початкової школи до роботи з дітьми зі стійкими труднощами в навчанні рідної та іноземної мов / Н. М. Голуб, В. В. Перлова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 65–71.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто категорії дітей, які потребують особливої уваги вчителя. Діти з відхиленнями у стані здоров’я, й особливо з розладами нервово- психічної сфери, та діти з порушеннями психофізичного розвитку часто мають стійкі труднощі в навчанні, зокрема при опануванні рідною, а потім й іноземною мовами. Підготовка майбутніх педагогів до роботи з ними має бути міждисциплінарною за своїм характером і включати знання про фізіологію та патофізіологію нервової системи, про розвиток дитини в нормі та в умовах дизонтогенезу. Майбутні педагоги початкової школи мають знати про етіологію і механізми виникнення типових помилок при формуванні в учнів навичок читання та письма. В умовах інклюзії основою формування світогляду майбутнього вчителя мають слугувати етичн та деонтологічні норми і правила, що забезпечить під час роботи в школі особистісно орієнтований підхід педагога до кожної дитини.; The article regards categories of children who require special attention on the part of the teacher. Children with health problems especially with distortion of neuropsychic nature and children with disturbance of psychophysiologial development often display stable learning difficulties while learning both native and fo reign languages. Training future teachers to work with them should have an interdisciplinary basis and should include formation of knowledge of physiology and pathophysiology of the nervous system, both normal child’s development and dysontogenesis. Future primary school teachers are supposed to be aware of etiology and mechanisms of emergence of typical errors in the process of acquiring reading and writin gskills by primary school children. In the proces of inclusive education, the basis of teacher’s world view should beformed with consideration of ethical and deontological norms and rules which can promote learner-centered approach in modern school.; В статье рассмотрены категории детей, которые требуют особого внимания учителя. Дети с отклонениями в состоянии здоровья, и особенно с расстройствами нервно-психической сферы, дети с нарушениями психофизического развития часто имеют стойкие трудности в обучении, в частности при овладении родным, а потом и иностранным языками. Подготовка будущих педагогов к работе с ними должна быть междисциплинарной по своему характеру и включать знания о физиологии и патофизиологии нервной системы, о развитии ребенка в норме и в условиях дизонтогенеза. Б удущие учителя начальной школы должны знать об этиологии и механизмах возникновения типичных ошибок при формировании у учащихся навыков чтения и письма. В условиях инклюзии основой формирования мировоззрения будущего учителя должны служить профессиональные этические и деонтологические нормы и правила, что обеспечит в школе личностно ориентированный подход педагога к каждому ученику.
Ключові слова: діти з розладами нервово-психічної сфери
діти з порушеннями психофізичного розвитку
труднощі в навчанні
типові помилки учнів у процесі читання і письма
children with disturbance of psychophysiological development
typical errors in reading and writin
learning difficulties
learning difficulties
children with distortion of neuropsychic nature
дети с расстройствами нервно-психической сферы
дети с нарушениями психофизического развития
типичные ошибки учащихся в процессе чтения и письма
трудности в обучении
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9184
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17_ETT.pdf149,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.