Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9184
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, Н. М.-
dc.contributor.authorПерлова, В. В.-
dc.date.accessioned2018-12-13T04:54:21Z-
dc.date.available2018-12-13T04:54:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГолуб Н. М. Етичні та теоретико-практичні аспекти питання підготовки вчителів початкової школи до роботи з дітьми зі стійкими труднощами в навчанні рідної та іноземної мов / Н. М. Голуб, В. В. Перлова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 65–71.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 373.31-811.111-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9184-
dc.description.abstractУ статті розглянуто категорії дітей, які потребують особливої уваги вчителя. Діти з відхиленнями у стані здоров’я, й особливо з розладами нервово- психічної сфери, та діти з порушеннями психофізичного розвитку часто мають стійкі труднощі в навчанні, зокрема при опануванні рідною, а потім й іноземною мовами. Підготовка майбутніх педагогів до роботи з ними має бути міждисциплінарною за своїм характером і включати знання про фізіологію та патофізіологію нервової системи, про розвиток дитини в нормі та в умовах дизонтогенезу. Майбутні педагоги початкової школи мають знати про етіологію і механізми виникнення типових помилок при формуванні в учнів навичок читання та письма. В умовах інклюзії основою формування світогляду майбутнього вчителя мають слугувати етичн та деонтологічні норми і правила, що забезпечить під час роботи в школі особистісно орієнтований підхід педагога до кожної дитини.; The article regards categories of children who require special attention on the part of the teacher. Children with health problems especially with distortion of neuropsychic nature and children with disturbance of psychophysiologial development often display stable learning difficulties while learning both native and fo reign languages. Training future teachers to work with them should have an interdisciplinary basis and should include formation of knowledge of physiology and pathophysiology of the nervous system, both normal child’s development and dysontogenesis. Future primary school teachers are supposed to be aware of etiology and mechanisms of emergence of typical errors in the process of acquiring reading and writin gskills by primary school children. In the proces of inclusive education, the basis of teacher’s world view should beformed with consideration of ethical and deontological norms and rules which can promote learner-centered approach in modern school.; В статье рассмотрены категории детей, которые требуют особого внимания учителя. Дети с отклонениями в состоянии здоровья, и особенно с расстройствами нервно-психической сферы, дети с нарушениями психофизического развития часто имеют стойкие трудности в обучении, в частности при овладении родным, а потом и иностранным языками. Подготовка будущих педагогов к работе с ними должна быть междисциплинарной по своему характеру и включать знания о физиологии и патофизиологии нервной системы, о развитии ребенка в норме и в условиях дизонтогенеза. Б удущие учителя начальной школы должны знать об этиологии и механизмах возникновения типичных ошибок при формировании у учащихся навыков чтения и письма. В условиях инклюзии основой формирования мировоззрения будущего учителя должны служить профессиональные этические и деонтологические нормы и правила, что обеспечит в школе личностно ориентированный подход педагога к каждому ученику.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectдіти з розладами нервово-психічної сфериuk_UA
dc.subjectдіти з порушеннями психофізичного розвиткуuk_UA
dc.subjectтруднощі в навчанніuk_UA
dc.subjectтипові помилки учнів у процесі читання і письмаuk_UA
dc.subjectchildren with disturbance of psychophysiological developmentuk_UA
dc.subjecttypical errors in reading and writinuk_UA
dc.subjectlearning difficultiesuk_UA
dc.subjectlearning difficultiesuk_UA
dc.subjectchildren with distortion of neuropsychic natureuk_UA
dc.subjectдети с расстройствами нервно-психической сферыuk_UA
dc.subjectдети с нарушениями психофизического развитияuk_UA
dc.subjectтипичные ошибки учащихся в процессе чтения и письмаuk_UA
dc.subjectтрудности в обученииuk_UA
dc.titleЕтичні та теоретико-практичні аспекти питання підготовки вчителів початкової школи до роботи з дітьми зі стійкими труднощами в навчанні рідної та іноземної мовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17_ETT.pdf149,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.