Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9186
Назва: Роль самостійної роботи студентів у підготовці лікарів
Автори: Цвіренко, Світлана Миколаївна
Похилько, Валерій Іванович
Калюжка, Олена Олександрівна
Артьомова, Наталія Сергіївна
Зюзіна, Лариса Степанівна
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Роль самостійної роботи студентів у підготовці лікарів / С. М. Цвіренко, В. І. Похилько, О. О. Калюжка [та ін.] // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 105–107.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто зміст поняття самостійної роботи студентів, її функції та місце в навчальному процесі; визначено сутність управління самостійною роботою, його завдання на різних етапах навчання.Важливий напрям оптимізації навчального процесу з іноземними студентами – це розвиток самостійності. Основне завдання навчального процесу у вищій школі – навчити студентів самостійно працювати і поповнювати свої знання, сформувати потребу в самоосвіті та саморозвитку як невід’ємних якостей фахівця.Структура формування самостійності складається з трьох компонентів: мотиваційного, власне пізнавальної діяльності студентів і управління цією діяльністю викладачем.The content of the concept of independent work of students, its functions and place in the educational process is considered in the article, the essence of management of independent work, its task at different stages of study is determined. An important aspect of optimizing the educational process with foreign students is the development of autonomy. The main task of the educational process in the high school is to train students to work independently and to replenish their knowledge, to form the need for self-education and self-development, as an integral quality of a specialist. The very structure of self-formation consists of three components: the motivational, self-cognitive activity of students and the management of this activity as a teacher.; Рассмотрено смысл понятия самостоятельной работы студентов, ее функции и место в учебном процессе; определяется сущность управления самостоятельной работой, её задачи на разных этапах обучения. Важным направлением оптимизации учебного процесса с иностранными студентами является развитие самостоятельности. Основная задача высшей школы – обучение студентов самостоятельно работать и пополнять свои знания, сформировать потребность в самообразовании и саморазвитии как неотъемлемого качества специалиста. Структура формирования самостоятельности состоит из трех компонентов: мотивационного, собственно познавательной деятельности студентов и управления этой деятельностью преподавателем.
Ключові слова: самостійність
самостійна робота студентів
самоосвіта
самостоятельность
самостоятельная работа студентов
самообразование
autonomy
independent work of students
self-education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9186
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_samostiynoi_roboti_studentiv.pdf321,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.