Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9195
Назва: Особистісно-орієнтована технологія навчання в підготовці фахівців фармацевтичних і медичних спеціальностей
Інші назви: Кайдалова Л. Г. Особистісно-орієнтована технологія навчання в підготовці фахівців фармацевтичних і медичних спеціальностей / Л. Г. Кайдалова, Н. В. Науменко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 95–99.
Автори: Кайдалова, Л . Г.
Науменко, Н. В.
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано особливості використання особистісно- орієнтованої технології навчання в професійній підготовці фахівців фармацевтичних і медичних спеціальностей. Доведено актуальність означеної проблематики у вирішенні завдань сучасної вищої освіти в Україні. З'ясовано підходи до організації навчання майбутніх фахівців охорони здоров'я за особистісно-орієнтованим принципом та визначено їхній уплив на саморозвиток, самовдосконалення і формування професійно значущих та особистісних якостей майбутніх фахівців фармацевтичних і медичних спеціальностей.; В статье обосновано особенности использования личностно-ориентированной технологии обучения в профессиональной подготовке специалистов фармацевтических и медицинских специальностей. Доказано актуальность указанной проблематики в решении задач современного высшего образования в Украине. Установлено подходы к организации обучения будущих специалистов здравоохранения по личностно-ориентированному принципу и определено ее влияние на саморазвитие, самосовершенствование и формирование профессионально значимых и личностных качеств будущих специалистов фармацевтических и медицинских специальностей.;The article provides substantiation for the peculiarities of use of the personalorien ted training technology in the occupational training of professionas in pharmaceutical and medical specialties. Topicality of the aforesaid problematic in solution of tasks of the modern highe reducation in Ukraine is evidenced. Approaches to arrangement of training for the future health care professionals under the personaloriented principle are ascertained and their effect on self-development, self-improvement and form ation of the significant and personal qualities of the future professionals in pharmaceutical and medical specialties is specified.
Ключові слова: професійна підготовка
фахівці охорони здоров 'я
особистісний підхід
освітні технології
особистісно-орієнтована технологія навчання
профессиональная подготовка
специалисты здравоохранения
личностный подход
образовательные технологии
личностно- ориентированная технология обучения
occupational training
health care professionals
personal approach
educational technology
personal-oriented training technology
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9195
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25_OOT.pdf105,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.