Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9196
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дубровська, І. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-17T00:18:17Z | - |
dc.date.available | 2018-12-17T00:18:17Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Дубровська І. Б. Використання ізографічної наочності для формування іншомовної комунікативної компетенції (на прикладі викладання німецької мови ) / І. Б. Дубровська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 83–86. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 811.1:371.1. | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9196 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто важливий прийом викладання іноземної мови, а саме: застосування ізографічної наочності в навчальному процесі з метою формування комунікативної компетенції студентів, які вивчають іноземні мови.; This article addresses the issue of using isographic visualization (paintings) as teaching material in German as a foreign language. With their diverse topics, paintings can become a very useful trigger for various conversations, as well as discussions on many subjects in german language course.;В статье рассмотрен важный прием преподавания немецкого языка как иностранного, а именно: использование изографической наглядности для формирования коммуникативной компетенции студентов, изучающих иностранные языки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | ізографічна наочність | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | німецька мова | uk_UA |
dc.subject | інтерпретаці | uk_UA |
dc.subject | комунікативні компетенції | uk_UA |
dc.subject | isographic visualization | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.subject | german language as a foreign one | uk_UA |
dc.subject | interpretation | uk_UA |
dc.subject | speech activity | uk_UA |
dc.subject | изографическая наглядность | uk_UA |
dc.subject | мотивация | uk_UA |
dc.subject | немецкий язык | uk_UA |
dc.subject | интерпретация | uk_UA |
dc.subject | коммуникативная компетенция | uk_UA |
dc.title | Використання ізографічної наочності для формування іншомовної комунікативної компетенції (на прикладі викладання німецької мови ) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
21_VIN.pdf | 91,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.