Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9270
Назва: Формування професійних умінь у медичній освіті іноземних громадян: можливоcті самостійної роботи
Автори: Шкурупій, Дмитро Анатолійович
Ксьонз, Ігор Володимирович
Сонник, Євген Григорович
Гриценко, Євген Миколайович
Сонник, Евгений Григорьевич
Шкурупий, Дмитрий Анатольевич
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Формування професійних умінь у медичній освіті іноземних громадян: можливоcті самостійної роботи / Д. А. Шкурупій, І. В. Ксьонз, Є. Г. Сонник, Є. М. Гриценко // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 111–112.
Короткий огляд (реферат): Розглядається самостійна робота іноземних студентівяк фактор формування професійних умінь у підготовці медичних кадрів; обговорюються проблеми оптимальної організації часу самостійної роботи, об’єктивні та суб’єктивні фактори, що зумовлюють недосконалість самостійної підготовки іноземних студентів до занять; висвітлено проблеми позааудиторної підготовки, можливість пошуку додаткових літературних джерел і електронних ресурсів; наведено дані опитування студентів щодо часу, витраченого на самостійну позааудиторну підготовку до занять. Узагальнюючи власний практичний досвід і результати анкетування студентів, автори роблять висновок про необхідність удосконалення самостійної роботи студентів і на аудиторному, і на позааудиторному етапах. Для цього пропонується зменшити кількість студенів-іноземців у академічних групах, увести нові форми контролю для засвоєння практичних навичок, організувати пошук індивідуальних підходів до студентів із доброю базою теоретичних знань і високим творчим потенціалом. Автори роблять висновок, що організація самостійної роботи є одним із головних факторів формування професійних умінь студентів-іноземців. Підвищення її ефективності можливе за рахунок індивідуалізованого підходу до кожного студента, стимуляції творчого наукового потенціалу, удосконалення форм контролю, використання можливостей мультимедійних технологій.; Рассматривается самостоятельная работа иностранных студентов как фактор формирования профессиональных умений в подготовке медицинских кадров; обсуждаются проблемы оптимальной организации времени самостоятельной работы, объективные и субъективные факторы, обусловливающие несовершенство самостоятельной подготовки иностранных граждан к занятиям; освещаются проблемы внеаудиторнойподготовки, возможность поиска дополнительных литературных источников и электронных ресурсов; приводятся данные опроса студентов по времени, затраченному на самостоятельную внеаудиторную подготовку к занятиям. Обобщая собственный практический опыт и результаты анкетирования студентов, авторы делают вывод о необходимости совершенствования самостоятельной работы студентов как на аудиторном, так и на внеаудиторном этапах. Для этого предлагается уменьшить количество студентов-иностранцев в академических группах, ввести новые формы контроля для усвоения практических навыков, организовать поиск индивидуальных подходов к студентам с хорошей базой теоретических знаний и высоким творческим потенциалом. Авторы делают вывод, что организация самостоятельной работы является одним из главных факторов формирования профессиональных умений студентов-иностранцев. Повышение ее эффективности возможно за счет индивидуализированного подхода к каждому студенту, стимуляции творческого научного потенциала, совершенствования форм контроля, использования возможностей мультимедийных технологий.; The article deals with the independent work of international students as a factor in the development of professional skills in the process of training medical personnel. The authors discuss issues of optimal time organization for independent work, as well as objective and subjective factors that determine the imperfection of independent training of foreign citizens for classes. They also highlight the issues of independent training, possibility of search for additional information sources and electronic resources, data from students polls on the time spent on independent preparation for classes. Having summarized their own practical experience and the results of students’ polling, the authors conclude that there is a need to improve the students independent work, both at the in-class and out-of-class stages. To do this, it is proposed to reduce the number of international students in academic groups, introduce new forms of control of practical skills acquisition, develop individual approaches to students with a good base of theoretical knowledge and high creative potential. The authors conclude that the organization of independent work of students is one of the main factors in the development of professional skills by international students. Increasing its efficiency is possible due to an individualized approach to each student, stimulation of creative scientific potential, improvement of forms of control, wider use of multimedia technologies.
Ключові слова: професійні вміння
самостійна робота студентів
медична освіта
іноземні студенти
профессиональные умения
самостоятельная работа студентов
медицинское образование
иностранные студенты
professional skills
independent work of students
medical education
international students
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9270
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (160)
Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formyvannya_profesiynih_umin.pdf322,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.