Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9279
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛенська, С. В.-
dc.date.accessioned2018-12-20T22:10:55Z-
dc.date.available2018-12-20T22:10:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛенська С. В. Компетентнісний підхід до викладання української літератури в медичному коледжі / С. В. Ленська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 150–155.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 377.36.016:61]:821.161.2-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9279-
dc.description.abstractУ статті розкривається методичний і виховний потенціал викладання української літератури в медичном у коледжі у світлі компетентнісного підходу. Компетентнісний підхід обґрунтовано в Концеп ції «Нова українська школа» (2016), у Законі України «Про освіту» (2017). Він спрямований на розвиток особистісних і фахових якостей студентів, на під готовку до професійної діяльності та до розв’язання різноманітних життєвих проблем. Автор узагальнює власний досвід викладання цієї дисципліни в медичному коледжі при ВДНЗУ «УМСА», описує форми і прийоми організації навчальної роботи, доводить їхню ефективність.; The article reveals the methodological and educational potential of teaching Ukrainian literature in the medical college in the light of a competent approach. Competency approach is grounded in the Concept "New Ukrainian School" (2016), in the Law of U kraine "On Education " (2017). It is aimed at the development of personal and professional qualities of students, for preparation for professional activity and for solving various life problems. The author summarizes his own experience of teaching this discipline in the medical college at UMSA, describes the forms and techniques of the organization of educational work, proves their effectiveness.; В статье раскрывается методический и воспитательный потенциал преподавания украинской литературы в медицинском колледже в свете компетентностного подхода. Компетентностный подход обоснован в Концепции «Новая украинская школа» (2016), в Законе Украины «Об образовании» (2017). Он направлен на развитие личностных и профессиональных качеств студентов, на подготовку к профессиональной деятельности и к решению различных жизненных проблем. Автор обобщает собственный опыт преподавания этой дисциплины в медицинском колледже при ВГУЗУ «УМСА», описывает формы и приемы организации учебной работы, доказывает их эффективность.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subjectчитацька компетентністьuk_UA
dc.subjectмедичний коледжuk_UA
dc.subjectcompetency approachuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectUkrainian literatureuk_UA
dc.subjectreader competenceuk_UA
dc.subjectmedical collegeuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectкомпетенцияuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectукраинская литератураuk_UA
dc.subjectчитательская компетентностьuk_UA
dc.subjectмедицинский колледжuk_UA
dc.titleКомпетентнісний підхід до викладання української літератури в медичному коледжіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37_KPD.pdf137 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.