Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9281
Назва: Дистанційна підтримка самостійної роботи студентів-іноземців
Автори: Лисенко, Н. О.
Литвиненко, О. О.
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Лисенко Н. О. Дистанційна підтримка самостійної роботи студентів-іноземців / Н. О. Лисенко, О. О. Литвиненко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 163–167.
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено досвід використання розробленого викладачами кафедри українознавства та латинської мови НФаУ ресурсу для дистанційної підтримки самостійної роботи з курсу «Українська мова як іноземна» для підвищення рівня мовної компетентності студентів-іноземців, а також для формування, закріплення й перевірки знань. Окрему увагу приділено особливостям методів навчання і питанню техніного забезпечення.; The article deals with the experience of using the distance controlled course in the structure of the resource developed by the teachers of Ukrainian Studies and Latin department of National University of Pharmacy for distance controlled support of students’ self-instruction on the course «Ukrainian as a foreign language» in order to increase the language competence level of the foreign students and the assessment of the knowledge gained. The Moodle system functionality has been analyzed in relation to the teaching of language discipline; there have been given specific recommendations related to forming the test «Module control» when teaching Ukrainian as a foreign language, in particular with the use of such types of tests, as «image positioning», «matching», «embedded answers», «text positioning», «missing words choice», «missing words choice» with audio-file addition - listening test etc. The topical issues have also been observed concerning the technical requirements and the methods of study.; В статье обобщен опыт использования разработанного преподавателями кафедры украиноведения и латинского языка НФаУ ресурса для дистанционной поддержки самостоятельной работы по курсу «Украинский язык как иностранный» для повышения уровня языковой компетентности студентов-иностранцев, а также для формирования, закрепления и проверки знаний. Отдельное внимание уделяется особенностям методов обучения и вопросу технического обеспечения.
Ключові слова: дистанційний курс
Moodle
самостійна робота
тести
українська мова для іноземних студентів
distance controlled course
Moodle
self-instruction
tests
Ukrainian language for the foreign students
дистанционный курс
Moodle
самостоятельная работа
тесты
украинский язык для иностранных студентов
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9281
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40_DPS.pdf117,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.