Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9281
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Н. О.-
dc.contributor.authorЛитвиненко, О. О.-
dc.date.accessioned2018-12-20T22:46:40Z-
dc.date.available2018-12-20T22:46:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛисенко Н. О. Дистанційна підтримка самостійної роботи студентів-іноземців / Н. О. Лисенко, О. О. Литвиненко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 163–167.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.6:62.016:811.161.2-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9281-
dc.description.abstractУ статті узагальнено досвід використання розробленого викладачами кафедри українознавства та латинської мови НФаУ ресурсу для дистанційної підтримки самостійної роботи з курсу «Українська мова як іноземна» для підвищення рівня мовної компетентності студентів-іноземців, а також для формування, закріплення й перевірки знань. Окрему увагу приділено особливостям методів навчання і питанню техніного забезпечення.; The article deals with the experience of using the distance controlled course in the structure of the resource developed by the teachers of Ukrainian Studies and Latin department of National University of Pharmacy for distance controlled support of students’ self-instruction on the course «Ukrainian as a foreign language» in order to increase the language competence level of the foreign students and the assessment of the knowledge gained. The Moodle system functionality has been analyzed in relation to the teaching of language discipline; there have been given specific recommendations related to forming the test «Module control» when teaching Ukrainian as a foreign language, in particular with the use of such types of tests, as «image positioning», «matching», «embedded answers», «text positioning», «missing words choice», «missing words choice» with audio-file addition - listening test etc. The topical issues have also been observed concerning the technical requirements and the methods of study.; В статье обобщен опыт использования разработанного преподавателями кафедры украиноведения и латинского языка НФаУ ресурса для дистанционной поддержки самостоятельной работы по курсу «Украинский язык как иностранный» для повышения уровня языковой компетентности студентов-иностранцев, а также для формирования, закрепления и проверки знаний. Отдельное внимание уделяется особенностям методов обучения и вопросу технического обеспечения.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectдистанційний курсuk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectтестиuk_UA
dc.subjectукраїнська мова для іноземних студентівuk_UA
dc.subjectdistance controlled courseuk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.subjectself-instructionuk_UA
dc.subjecttestsuk_UA
dc.subjectUkrainian language for the foreign studentsuk_UA
dc.subjectдистанционный курсuk_UA
dc.subjectMoodleuk_UA
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UA
dc.subjectтестыuk_UA
dc.subjectукраинский язык для иностранных студентовuk_UA
dc.titleДистанційна підтримка самостійної роботи студентів-іноземцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40_DPS.pdf117,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.