Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9300
Назва: Досвід застосування електронних соціальних мереж у медичних вишах
Автори: Манюк, Л. В.
Кучумова, Н. В.
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Манюк Л. В. Досвід застосування електронних соціальних мереж у медичних вишах / Л. В. Манюк, Н. В. Кучумова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 175–180.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасні наукові розвідки щодо застосування ЕСМ під час університетської підготовки майбутніх лікарів і виявлено способи залучення цих інноваційних навчальних технологій у освітній процес ВМНЗ. Викладачі неформально використовують різні можливості ЕСМ, зокрема Youtube, Twitter і Facebook, для поширення відео, статей і коментарів із поясненнями, що до вподоби студентам. До найпоширеніших інструментів ЕСМ належать віртуальні щоденники і «wiki», які дають можливість ведення бесіди, обміну знаннями і досвідом, взаємооцінювання, поширення наукової інформації, оприлюднення нових ідей, проведення, обговорення і стимулювання досліджень, спільного навчання і полегшення командної роботи.; The paper analyses modern studies dedicated to the application of social media in university training of future physicians. It determines the methods of implementation of these innovative learning technologies into the academic process at higher medical education institutions. It has been found that the most popular social media include Youtube, Twitter and Facebook. Faculty use their tools to share articles, video files and commentaries that is appreciated by medical students. The most common tolls of social media are blogs and wiki which enable discussions, group sessions, sharing of knowledge and experience, research, mutual evaluation and team work.; В статье проведен анализ современных научных исследований по применению ЕСМ во время университетской подготовки будущих врачей и выявлено способы привлечения этих инновационных учебных технологий в образовательный процесс ВМНЗ. Преподаватели неформально используют возможности ЕСМ, в частности Youtube, Twitter и Facebook, для распространения видео, статей и комментариев с объяснениями, что нравится студентам. К наиболее распространенным инструментам ЕСМ принадлежат виртуальные дневники и «wiki», которые дают возможность ведения беседы, обмена знаниями и опытом, взаимооценивания, распространения научной информации, обнародования новых идей, проведения, обсуждения и стимулирования исследований, совместного обучения и облегчения командной работы.
Ключові слова: електронна соціальна мережа
підготовка майбутніх лікарів
вища медична освіта
social media
professional medical training
higher medical education
электронная социальная сеть
подготовка будущих врачей
высшее медицинское образование
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9300
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43_DZE.pdf143,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.