Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9324
Назва: | The interaction dimensions in academic setting |
Автори: | Nowakowski, Piotr Tomasz |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Nowakowski Piotr T. The interaction dimensions in academic setting / Piotr T. Nowakowski // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 180–181. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено аксіологічні засади педагогічної взаємодії викладача і студента у ВНЗ. Окреслено основні напрямки навчальної, поза навчальної та виховної роботи зі студентами. Наголошено на провідній ролі наукових досліджень у розвитку особистості викладача.; The article focuses on the axiological principles o f pedagogical interaction between a teacher and a student at higher educational institutions. The main directions o f academic, extra-curricular and educational work with students have been outlined. The leading role o f scientific research in the development of the teacher's personality has been emphasized. |
Ключові слова: | суб'єкт-суб'єктні відносини педагогічна взаємодія аксіологічні принципи |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9324 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
95_TID.pdf | 60,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.