Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9324
Title: The interaction dimensions in academic setting
Authors: Nowakowski, Piotr Tomasz
Issue Date: 2018
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Nowakowski Piotr T. The interaction dimensions in academic setting / Piotr T. Nowakowski // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 180–181.
Abstract: У статті досліджено аксіологічні засади педагогічної взаємодії викладача і студента у ВНЗ. Окреслено основні напрямки навчальної, поза навчальної та виховної роботи зі студентами. Наголошено на провідній ролі наукових досліджень у розвитку особистості викладача.; The article focuses on the axiological principles o f pedagogical interaction between a teacher and a student at higher educational institutions. The main directions o f academic, extra-curricular and educational work with students have been outlined. The leading role o f scientific research in the development of the teacher's personality has been emphasized.
Keywords: суб'єкт-суб'єктні відносини
педагогічна взаємодія
аксіологічні принципи
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9324
Appears in Collections:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
95_TID.pdf60,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.