Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9324
Title: | The interaction dimensions in academic setting |
Authors: | Nowakowski, Piotr Tomasz |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Українська медична стоматологічна академія |
Citation: | Nowakowski Piotr T. The interaction dimensions in academic setting / Piotr T. Nowakowski // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 180–181. |
Abstract: | У статті досліджено аксіологічні засади педагогічної взаємодії викладача і студента у ВНЗ. Окреслено основні напрямки навчальної, поза навчальної та виховної роботи зі студентами. Наголошено на провідній ролі наукових досліджень у розвитку особистості викладача.; The article focuses on the axiological principles o f pedagogical interaction between a teacher and a student at higher educational institutions. The main directions o f academic, extra-curricular and educational work with students have been outlined. The leading role o f scientific research in the development of the teacher's personality has been emphasized. |
Keywords: | суб'єкт-суб'єктні відносини педагогічна взаємодія аксіологічні принципи |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9324 |
Appears in Collections: | Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
95_TID.pdf | 60,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.