Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9326
Назва: Андрагогический подход к образованию в системе повышения квалификации руководителей и специалистов здравоохранения Республики Беларусь
Автори: Новицкая, С. Ф.
Романова, А. П.
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Новицкая С. Р. Андрагогический подход к образованию в системе повышения квалификации руководителей и специалистов здравоохранения Республики Беларусь / С. Р. Новицкая, А. П. Романова // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 184–187.
Короткий огляд (реферат): Наиболее продуктивной концепцией образования взрослых во многих странах мира считается андрагогический подход к образованию американского учёного М.Ш. Ноулза, активно разрабатываемый специалистами, осуществляющими последипломное образование.; The most productive concept of adult education in many countries of the world is the andragogical approach to the formation of the American scientist M. Sh. Knowles, actively developed by specialists who carry out postgraduate education.
Ключові слова: образование взрослых
андрагогика
андрагогический подход
андрагогическая модель
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9326
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
97_APK.pdf102,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.