Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9337
Назва: Концепція оцінки якості вищої освіти в країнах Заходу та Україні
Автори: Федчишин, Н. О.
Горпініч, Т. І.
Кліщ, Г. І.
Єлагіна, Н. І.
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Федчишин Н. О. Концепція оцінки якості вищої освіти в країнах Заходу та Україні / Н. О. Федчишин, Т. І. Горпініч, Г. І. Кліщ, Н. І. Єлагіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 351–354.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості оцінки якості вищої освіти на сьогоднішньому етапі розвитку освітньої системи. Виявлено основні принципи створення внутрішньоуніверситетських систем забезпечення якості освіти в університетах. Встановлено, що основними способами оцінки в межах американської системи є оцінка ВНЗ професійними експертами, оцінка через спеціалізовану акредитацію і самооцінка, а в Європі - це оцінювання та акредитація з боку державних агентств. В Україні ж більш розвинена зовнішня оцінка якості, зорієнтована на стандарти і показники ефективності.; The article analyzes the peculiarities of quality assessment of higher education at the present stage of the educational system development. The basic principles of creating university-wide systems of providing education quality at universities are revealed. It is established that the main methods of assessment within the American system include the assessment of universities by professional experts, assessment through specialized accreditation and self-evaluation, whereas in Europe, it is assessment and accreditation from government agencies. In Ukraine, a more developed external quality assessment is oriented towards standards and performance indicators.; В статье проанализированы особенности оценки качества высшего образования на сегодняшнем этапе развития образовательной системы. Выявлены основные принципы создания внутриуниверситетских систем обеспечения качества образования в университетах. Установлено, что основными способами оценки в рамках американской системы является оценка вуза профессиональными экспертами, оценка с помощью специализированной аккредитации и самооценка, а в Европе - это оценка и аккредитация со стороны государственных агентств. В Украине же более развита внешняя оценка качества, ориентированная на стандарты и показатели эффективности.
Ключові слова: якість
вища освіта
оцінка якості вищої освіти
акредитація
моніторинг
контроль
quality
higher education
assessment o f higher education quality
accreditation
monitoring
control
качество
высшее образование
оценка качества высшего образования
аккредитация
мониторинг
контроль
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9337
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
79_KOY.pdf84,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.