Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедчишин, Н. О.-
dc.contributor.authorГорпініч, Т. І.-
dc.contributor.authorКліщ, Г. І.-
dc.contributor.authorЄлагіна, Н. І.-
dc.date.accessioned2019-01-03T02:01:03Z-
dc.date.available2019-01-03T02:01:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФедчишин Н. О. Концепція оцінки якості вищої освіти в країнах Заходу та Україні / Н. О. Федчишин, Т. І. Горпініч, Г. І. Кліщ, Н. І. Єлагіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 351–354.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378:005.6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9337-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості оцінки якості вищої освіти на сьогоднішньому етапі розвитку освітньої системи. Виявлено основні принципи створення внутрішньоуніверситетських систем забезпечення якості освіти в університетах. Встановлено, що основними способами оцінки в межах американської системи є оцінка ВНЗ професійними експертами, оцінка через спеціалізовану акредитацію і самооцінка, а в Європі - це оцінювання та акредитація з боку державних агентств. В Україні ж більш розвинена зовнішня оцінка якості, зорієнтована на стандарти і показники ефективності.; The article analyzes the peculiarities of quality assessment of higher education at the present stage of the educational system development. The basic principles of creating university-wide systems of providing education quality at universities are revealed. It is established that the main methods of assessment within the American system include the assessment of universities by professional experts, assessment through specialized accreditation and self-evaluation, whereas in Europe, it is assessment and accreditation from government agencies. In Ukraine, a more developed external quality assessment is oriented towards standards and performance indicators.; В статье проанализированы особенности оценки качества высшего образования на сегодняшнем этапе развития образовательной системы. Выявлены основные принципы создания внутриуниверситетских систем обеспечения качества образования в университетах. Установлено, что основными способами оценки в рамках американской системы является оценка вуза профессиональными экспертами, оценка с помощью специализированной аккредитации и самооценка, а в Европе - это оценка и аккредитация со стороны государственных агентств. В Украине же более развита внешняя оценка качества, ориентированная на стандарты и показатели эффективности.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectоцінка якості вищої освітиuk_UA
dc.subjectакредитаціяuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectassessment o f higher education qualityuk_UA
dc.subjectaccreditationuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectcontroluk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjectвысшее образованиеuk_UA
dc.subjectоценка качества высшего образованияuk_UA
dc.subjectаккредитацияuk_UA
dc.subjectмониторингuk_UA
dc.subjectконтрольuk_UA
dc.titleКонцепція оцінки якості вищої освіти в країнах Заходу та Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
79_KOY.pdf84,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.