Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9340
Назва: | Навчання у співпраці та роль викладача у формуванні автономної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови |
Автори: | Хорошилова, Ю. О. Грачова, І. В. |
Дата публікації: | 2018 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Хорошилова Ю. О. Навчання у співпраці та роль викладача у формуванні автономної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови / Ю. О. Хорошилова, І. В. Грачова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 362–367. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проведено аналіз останніх досліджень із проблеми навчання у співробітництві, висвітлено головну ідею й основні принципи цього методу, розглянуто форми організації навчальної діяльності студентів з окресленням ролі викладача. Дослідження спрямоване на підвищення рівня обізнаності серед викладачів щодо важливості спільного навчання, систематичне й послідовне використання методів якого сприяє покращенню співпраці в аудиторі та зменшенню тим самим конфліктів у колективі.; The present study seeks to determine the planned scope and the realisation of different forms of cooperative learning within the parameters of language education in language classes that provide opportunities for peer-to-peer communication, negotiation, exchange of opinions and the like. The present article aims to raise awareness among teachers about the importance of cooperative learning, and to reduce the current proportion of direct instruction as the dominant teaching in favour of cooperative (rather than traditional) learning in pairs and groups.; В статье проведён анализ последних исследований проблемы обучения в сотрудничестве, раскрыта главная идея и освещены основные принципы этого метода, рассмотрены формы организации учебной деятельности студентов с описанием роли преподавателя. Исследование направлено на повышение уровня осведомлённости среди преподавателей о важности обучения в сотрудничестве, систематическое и последовательное использование методов которого способствует улучшению совместной деятельности в аудитории и уменьшению тем самым конфликтов в коллективе. |
Ключові слова: | навчання у співробітництві групове навчання паритет автономна діяльність рефлексія мотиватор cooperative learning learning in groups autonomous activity reflection motivator parity обучение в сотрудничестве групповое обучение паритет автономная деятельность рефлексия мотиватор |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9340 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
82_NUS.pdf | 130,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.