Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХорошилова, Ю. О.-
dc.contributor.authorГрачова, І. В.-
dc.date.accessioned2019-01-03T02:01:55Z-
dc.date.available2019-01-03T02:01:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationХорошилова Ю. О. Навчання у співпраці та роль викладача у формуванні автономної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови / Ю. О. Хорошилова, І. В. Грачова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 362–367.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.031.2-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9340-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз останніх досліджень із проблеми навчання у співробітництві, висвітлено головну ідею й основні принципи цього методу, розглянуто форми організації навчальної діяльності студентів з окресленням ролі викладача. Дослідження спрямоване на підвищення рівня обізнаності серед викладачів щодо важливості спільного навчання, систематичне й послідовне використання методів якого сприяє покращенню співпраці в аудиторі та зменшенню тим самим конфліктів у колективі.; The present study seeks to determine the planned scope and the realisation of different forms of cooperative learning within the parameters of language education in language classes that provide opportunities for peer-to-peer communication, negotiation, exchange of opinions and the like. The present article aims to raise awareness among teachers about the importance of cooperative learning, and to reduce the current proportion of direct instruction as the dominant teaching in favour of cooperative (rather than traditional) learning in pairs and groups.; В статье проведён анализ последних исследований проблемы обучения в сотрудничестве, раскрыта главная идея и освещены основные принципы этого метода, рассмотрены формы организации учебной деятельности студентов с описанием роли преподавателя. Исследование направлено на повышение уровня осведомлённости среди преподавателей о важности обучения в сотрудничестве, систематическое и последовательное использование методов которого способствует улучшению совместной деятельности в аудитории и уменьшению тем самым конфликтов в коллективе.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectнавчання у співробітництвіuk_UA
dc.subjectгрупове навчанняuk_UA
dc.subjectпаритетuk_UA
dc.subjectавтономна діяльністьuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectмотиваторuk_UA
dc.subjectcooperative learninguk_UA
dc.subjectlearning in groupsuk_UA
dc.subjectautonomous activityuk_UA
dc.subjectreflectionuk_UA
dc.subjectmotivatoruk_UA
dc.subjectparityuk_UA
dc.subjectобучение в сотрудничествеuk_UA
dc.subjectгрупповое обучениеuk_UA
dc.subjectпаритетuk_UA
dc.subjectавтономная деятельностьuk_UA
dc.subjectрефлексияuk_UA
dc.subjectмотиваторuk_UA
dc.titleНавчання у співпраці та роль викладача у формуванні автономної діяльності студентів на заняттях з іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
82_NUS.pdf130,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.