Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШалаева, В. С.-
dc.contributor.authorКачинский, В. С.-
dc.date.accessioned2019-01-03T02:02:35Z-
dc.date.available2019-01-03T02:02:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationШалаева В. С. Об аксиологическом компоненте коммуникативных умений иностранных студентов / В. С. Шалаева, В. С. Качинский // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 394–399.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 811.161.1’243:378.147.091.33-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9342-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання про необхідність формування аксіологічного компонента комунікативних умінь іноземних студентів. Характеризуються цінності, що є основою аксіологічного спілкування. Аксіологічний компонент професійної підготовки представлений загальнокультурними і професійними компетенціями. До них належать компетенції ціннісно-змістової орієнтації, компетенції саморозвитку і самовдосконалення, соціальної взаємодії, самоорганізації. Для оптимізації процесу формування аксіологічного компонента професійної компетентності в іноземних студентів доцільно використовувати компетентнісний, особистісно-діяльнісний, аксіологічний і суб'єктний підходи в навчанні.; The article considers the necessity of the axiological component forming of communicative skills of foreign students. The values of the axiological communication are analyzed. The axiological components of professionally oriented training are represented both by general cultural and professional competences. These include the competence of the value-semantic orientation, the self-development and self-improvement competence, social interaction, self-organization. To optimize the process of the axiological component formation of the professional competence in foreign students, it is necessary to apply competencial, personality-active, axiological and subjective approaches in teaching.; В данной статье поднимается вопрос о необходимости формирования аксиологического компонента коммуникативных умений иностранных студентов. Характеризуются ценности, находящиеся в основаниях аксиологического общения. Аксиологические компоненты профессиональной подготовки представлены как общекультурными, так и профессиональными компетенциями. К ним относятся компетенции ценностно-смысловой ориентации, компетенции саморазвития и самосовершенствования, социального взаимодействия, самоорганизации. Для оптимизации процесса формирования аксиологических компонентов профессиональной компетентности у иностранных студентов необходимо использовать компетентностный, личностно-деятельностный, аксиологический и субъектный подходы в обучении.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетенціяuk_UA
dc.subjectаксіологічний компонентuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectкомунікативні вмінняuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectaxiological componentuk_UA
dc.subjectvalueuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectcommunicative skillsuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectпрофессиональная компетенцияuk_UA
dc.subjectаксиологический компонентuk_UA
dc.subjectценностьuk_UA
dc.subjectобщениеuk_UA
dc.subjectкоммуникативные уменияuk_UA
dc.subjectиностранные студентыuk_UA
dc.titleОб аксиологическом компоненте коммуникативных умений иностранных студентовuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
89_OAK.pdf112,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.