Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойченко, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorСідаш, Юлія Володимирівна-
dc.contributor.authorБойченко, Ольга Николаевна-
dc.contributor.authorСидаш, Юлия Владимировна-
dc.contributor.authorBoychenko, O. N.-
dc.contributor.authorSidash, Yu. V.-
dc.date.accessioned2019-01-21T13:42:46Z-
dc.date.available2019-01-21T13:42:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБойченко О. М. Упровадження інноваційних методів навчання у вищій медичній школі / О. М. Бойченко, Ю. В. Сідаш // Український стоматологічний альманах. ‒ 2018. ‒ № 4. ‒ С. 65–67.uk_UA
dc.identifier.issn2409-0255 (Print)-
dc.identifier.issn2410-1427 (Online)-
dc.identifier.otherУДК 378.147:61-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9448-
dc.description.abstractОдна з головних ознак сучасного суспільства – це його розвиток на основі інновацій, тому метою даної публікації є спроба охарактеризувати засоби, форми і різні методи інноваційного навчання студентів вищих медичних закладів України, розкрити специфіку їх використання в інтерактивному середовищі. Сучасні методи викладання профільних дисциплін для випускників ЗВО є постійним джерелом спостереження зарубіжних та українських науковців, оскільки в наш час багато студентів із близького і далекого зарубіжжя здобувають освіту в Україні. Для забезпечення виконання цього завдання в Україні розроблена Державна національна програма «Освіта (Україна ХХІ століття)», Національна доктрина розвитку освіти (2002), прийнятий у 2014 році Закон України «Про вищу освіту», підготовлені та знаходяться на громадському обговоренні проект Концепції розвитку освіти України на період 2015–2025 рр. та проект Стратегії реформування вищої освіти в Україні до 2020 року. Ці документи передбачають істотне реформування навчального процесу з метою формування творчого професіонала з глибокими знаннями викладання дисципліни, міцними вміннями та навичками через «навчання здобувачів вищої освіти сучасним науковим знанням із використанням новітніх навчально-інформаційних технологій». Так, упровадження сучасних інноваційних технологій у навчальний процес вишів необхідне, насамперед це пов’язано з необхідністю вдосконалення процесу викладання, переродження традиційного освітнього процесу та радикальних перетворень і комплексних видозмін. У сучасній педагогіці застосовується велика кількість різних інноваційних методів навчання, що спрямовують студентів на якісне засвоєння знань і розвиток їхньої інтелектуальної діяльності, формування вмінь та навичок критичного осмислення професійної проблеми, здатності самостійно опрацьовувати інформацію, формування якостей, що стануть у нагоді в майбутньому професійному житті ; В настоящее время одним из главных признаков современного общества является его развитие на основе инноваций, поэтому целью данной публикации стала попытка охарактеризовать средства, формы и различные методы инновационного обучения студентов высших медицинских учреждений Украины, раскрыть специфику их использования в интерактивной среде. Современные методы преподавания профилирующих дисциплин выпускникам высших учебных заведений являются постоянным источником наблюдения зарубежных и украинских ученых, поскольку в настоящее время многие студенты из ближнего и дальнего зарубежья получают образование в Украине. Для обеспечения выполнения этой задачи в Украине разработана Государственная национальная программа «Образование (Украина XXI века)», Национальная доктрина развития образования (2002), принят в 2014 году Закон Украины «О высшем образовании», подготовлены и находятся на общественном обсуждении проект концепции развития образования Украины на период 2015-2025 гг. и проект стратегии реформирования высшего образования в Украине до 2020 года. Эти документы предусматривают существенное реформирование учебного процесса с целью формирования творческого профессионала с глубокими знаниями преподавания дисциплины, прочными умениями и навыками через «обучение соискателей высшего образования современным научным знаниям с использованием новейших учебно-информационных технологий». Так, внедрение современных инновационных технологий в учебный процесс вузов необходимо, прежде всего это связано с необходимостью усовершенствования процесса преподавания, перерождения традиционного образовательного процесса, радикальных преобразований и комплексных видоизменений. В педагогике применяется большое количество различных инновационных методов обучения, которые направляют студентов на качественное усвоение знаний, развитие их интеллектуальной деятельности, формирование умений и навыков критического осмысления профессиональной проблемы, способности самостоятельно обрабатывать информацию, приобретение качеств, необходимых в будущей профессиональной деятельности.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectінноваційні методиuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectинновационные методыuk_UA
dc.subjectвысшие учебные заведенияuk_UA
dc.titleУпровадження інноваційних методів навчання у вищій медичній школіuk_UA
dc.title.alternativeВнедрение инновационных методов обучения в высшей медицинской школеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології
Український стоматологічний альманах, 2018, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Introduction_of_innovation_techniques_in_the_high_ school.pdf278,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.