Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9475
Назва: Методичні принципи забезпечення переходу до модульно-рейтингової системи навчання
Інші назви: Методические принципы обеспечения перехода к модульно-рейтинговой системе обучения
Автори: Ніколішин, Анатолій Карлович
Митченок, Віктор Іванович
Іваницька, Олена Сергіївна
Іваницький, Ігор Олексійович
Николишин, Анатолий Карлович
Митченок, Виктор Иванович
Иваницкая, Елена Сергеевна
Иваницкий, Игорь Алексеевич
Дата публікації: 2005
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Методичні принципи забезпечення переходу до модульно-рейтингової системи навчання / А. К. Ніколішин, В. І. Митченок, О. С. Іваницька, І. О. Іваницький // Шляхи упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи та шкали ECTS : матеріали навч.-метод. конф., Полтава, 2005 р. ‒ Полтава, 2005. ‒ С. 64‒65.
Короткий огляд (реферат): Одним із найважливіших напрямків розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу є запровадження інноваційних змін технологій навчального Процесу, передусім це стосується введення модульно-рейтингової системи. Принциповим дидактичним моментом цієї системи є те, що програма кожної навчальної дисципліни поділяється на відносно невеликі за обсягом і поєднані змістом частини ‒ модулі. Такий поділ навчального матеріалу значно полегшує його засвоєння. Реалізація вказаних дидактичних принципів запровадження модульно-рейтингової системи дозволить забезпечити високу якість підготовки фахівця, що відповідає європейським стандартам ; Одним из важнейших направлений развития высшей школы в условиях Болонского процесса является внедрение инновационных изменений технологий учебного процесса, прежде всего это касается введения модульно-рейтинговой системы. Принципиальным дидактическим моментом этой системы является то, что программа каждой учебной дисциплины делится на относительно небольшие по объему и объединены содержанием части ‒ модули. Такое деление учебного материала значительно облегчает его усвоение. Реализация указанных дидактических принципов введения модульно-рейтинговой системы позволит обеспечить высокое качество подготовки специалиста, соответствует европейским стандартам.
Ключові слова: модульно-рейтингова система
дидактичні принципи
модульно-рейтинговая система
дидактические принципы
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9475
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodical_principles_to_ensure_the_transition_to_a_module.pdf277,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.