Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9475
Назва: | Методичні принципи забезпечення переходу до модульно-рейтингової системи навчання |
Інші назви: | Методические принципы обеспечения перехода к модульно-рейтинговой системе обучения |
Автори: | Ніколішин, Анатолій Карлович Митченок, Віктор Іванович Іваницька, Олена Сергіївна Іваницький, Ігор Олексійович Николишин, Анатолий Карлович Митченок, Виктор Иванович Иваницкая, Елена Сергеевна Иваницкий, Игорь Алексеевич |
Дата публікації: | 2005 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Методичні принципи забезпечення переходу до модульно-рейтингової системи навчання / А. К. Ніколішин, В. І. Митченок, О. С. Іваницька, І. О. Іваницький // Шляхи упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи та шкали ECTS : матеріали навч.-метод. конф., Полтава, 2005 р. ‒ Полтава, 2005. ‒ С. 64‒65. |
Короткий огляд (реферат): | Одним із найважливіших напрямків розвитку вищої школи в умовах Болонського процесу є запровадження інноваційних змін технологій навчального Процесу, передусім це стосується введення модульно-рейтингової системи. Принциповим дидактичним моментом цієї системи є те, що програма кожної навчальної дисципліни поділяється на відносно невеликі за обсягом і поєднані змістом частини ‒ модулі. Такий поділ навчального матеріалу значно полегшує його засвоєння. Реалізація вказаних дидактичних принципів запровадження модульно-рейтингової системи дозволить забезпечити високу якість підготовки фахівця, що відповідає європейським стандартам ; Одним из важнейших направлений развития высшей школы в условиях Болонского процесса является внедрение инновационных изменений технологий учебного процесса, прежде всего это касается введения модульно-рейтинговой системы. Принципиальным дидактическим моментом этой системы является то, что программа каждой учебной дисциплины делится на относительно небольшие по объему и объединены содержанием части ‒ модули. Такое деление учебного материала значительно облегчает его усвоение. Реализация указанных дидактических принципов введения модульно-рейтинговой системы позволит обеспечить высокое качество подготовки специалиста, соответствует европейским стандартам. |
Ключові слова: | модульно-рейтингова система дидактичні принципи модульно-рейтинговая система дидактические принципы |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9475 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Methodical_principles_to_ensure_the_transition_to_a_module.pdf | 277,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.