Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9485
Назва: Особливості навчального процесу з фармакоекономіки для фармацевтів спеціальності «Клінічна фармація»
Автори: Макаренко, О. В.
Карімова, М. М.
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Макаренко О. В. Особливості навчального процесу з фармакоекономіки для фармацевтів спеціальності «Клінічна фармація» / О. В. Макаренко, М. М. Карімова // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 57–58.
Короткий огляд (реферат): Фармакоекономіка є одним з ведучих напрямків оцінки медичної технології, що має на увазі визначення ефективності витрат на фармакотерапію при застосуванні різних лікарських засобів для їх обґрунтованого включення в Державний формуляр лікарських засобів, стандарти і протоколи лікування. В процесі оцінки медичних технологій використовуються широко розповсюджені по всьому світу фармакоекономічні методи аналізу,; Фармакоэкономика является одним из ведущих направлений оценки медицинской технологии, что подразумевает определение эффективности затрат на фармакотерапию при применении различных лекарственных средств для их обоснованного включения в Государственный формуляр лекарственных средств, стандарты и протоколы лечения. В процессе оценки медицинских технологий используются широко распространенные по всему миру фармакоэкономические методы анализа, при которых учитываются как расходы на лечение, так и на его эффективность. В статье обозначены особенности научно-методических подходов к преподаванию фармакоэкономики согласно условий кредитно-модульной системы. Особое внимание необходимо обратить на самостоятельную работу студентов. Также важным элементом в преподавании фармакоэкономики является подготовка студентов к сдачи лицензионного экзамена КРОК-2. Необходимо рассмотреть вопрос об организации и проведения олимпиады по фармакоэкономики на уровне учебного заведения и страны. при якому враховуються як витрати на лікування, так і на його ефективність. В статті зазначені особливості навчально-методичних підходів щодо дисципліни фармакоекономіка згідно умов кредитно-модульної системи. Особливу увагу необхідно привернути до самостійної роботи студентів Також важливим елементом в викладанні фармакоекономіки є підготовка студентів до здачі ліцензійного іспиту КРОК-2. Необхідно розглянути питання щодо організації та проведення олімпіади з фармакоекономіки на рівні учбового закладу та країни.; Pharmacoeconomics is one of the leading areas for assessing medical technology, which implies determining the cost effectiveness of pharmacotherapy when using various drugs for their reasonable inclusion in the State Formulary of medicines, standards and treatment protocols. In the process of evaluating medical technologies, pharmacoeconomic methods of analysis widely used throughout the world are used, which take into account both the cost of treatment and its effectiveness. In the article the features of the scientifically-methodical going mark near teaching of pharmacoeconomics in obedience to the terms of the credit-module system. The special attention must be turned to independent work of students. Also an important element in teaching of pharmacoeconomics is preparation of students to handing over of the licensed examination of Krok- 2. It is necessary to consider a question at organizations and realizations of Olympiad on pharmacoeconomics at the level of educational establishment and country.
Ключові слова: фармакоекономіка
види фармакоекономічного аналізу
кредитно-модульна система
КРОК-2
фармакоэкономика
виды фармакоэкономического анализа
кредитно-модульная система
pharmacoeconomics
pharmacoeconomics
methods of pharmacoeconomical analysis
credit-module system
Krok- 2
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9485
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblivosti_navchalnogo_procesu.pdf133,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.