Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9610
Назва: Роль симулятивного навчання в підготовці лікаря акушера-гінеколога
Автори: Громова, Антоніна Макарівна
Мітюніна, Ніна Іванівна
Громова, Антонина Макаровна
Митюнина, Нина Ивановна
Gromova, A. M.
Mitunina, N. I.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Громова А. М. Роль симулятивного навчання в підготовці лікаря акушера-гінеколога / А. М. Громова, Н. І. Мітюніна // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 56.
Короткий огляд (реферат): Автори статті розкривають питання необхідності впровадження інноваційних технологій при вивченні акушерства та гінекології. Показано, що потреба у використанні симуляторів зумволена низкою деонтологічних і психологічних причин, через які опанування практичних навичок біля ліжка хворої стає проблематичним.
Ключові слова: симулятори
фантоми
муляжі
практичні навички
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9610
Розташовується у зібраннях:Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_simulyativnogo_navchannya.pdf356,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.