Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9675
Назва: Досвід впровадження кредитно-модульної системи освіти на кафедрі анатомії людини ВДНЗ України “Українська медична стоматологічна академія”
Автори: Дейнега, Тамара Феодосіївна
Свінцицька, Наталія Леонідівна
Рогуля, Василь Олександрович
Тихонова, Олеся Олександрівна
Дата публікації: 2009
Видавець: ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України"
Бібліографічний опис: Досвід впровадження кредитно-модульної системи освіти на кафедрі анатомії людини ВДНЗ України “Українська медична стоматологічна академія” / Т. Ф. Дейнега, Н. Л. Свінцицька, В. О. Рогуля, О. О. Тихонова // Проблеми інтеграції української медичної освіти у світовий освітній простір : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. (м. Тернопіль, 21-22 травня 2009 р.). – Тернопіль, 2009. – С. 82–84.
Короткий огляд (реферат): Найважливішим завданням вищої освіти України є досягнення максимального розвитку здібностей та можливостей студенті забезпечення якості підготовки фахівців на рівні міжнародних вимог. Положення про впровадження кредитно-модульної системі організації навчального процесу визначає порядок оцінювання знань та практичних навичок студентів; Достижение максимального развития способностей и возможностей студентов, атакже обеспечение качества подготовки спец листов на уровне международных требований является самым важным заданием системы высшего образования Украины. Положени внедрении кредитно-модульной системы в организацию учебного процесса определяют порядок оценивания знаний и практичесь навыков у студентов; Achievement of the maximal development of abilities and opportunities of students, and also maintenance of quality of the preparation of experts at a level of international requirements is the most important task of the system of the higher education of Ukraine. Regulations about introduction of the credit-modular system in the organization of educational process define the order of an estimation of knowledge and practical skills of students.
Ключові слова: освіта у вищих медичних закладах
кредитно-модульна система
розвиток здібностей студентів
формування клінічного мислення
образование в высших медицинских учреждениях
кредитно-модульная система
развитие способностей студентов
формирование клинического мышления
the education in the higher medical institutions
the credit-modular system
the development of abilities of students
the formation of the clinical thinking
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9675
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DRST_2009.pdf296,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.