Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9675
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дейнега, Тамара Феодосіївна | - |
dc.contributor.author | Свінцицька, Наталія Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Рогуля, Василь Олександрович | - |
dc.contributor.author | Тихонова, Олеся Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-01T06:53:44Z | - |
dc.date.available | 2019-03-01T06:53:44Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Досвід впровадження кредитно-модульної системи освіти на кафедрі анатомії людини ВДНЗ України “Українська медична стоматологічна академія” / Т. Ф. Дейнега, Н. Л. Свінцицька, В. О. Рогуля, О. О. Тихонова // Проблеми інтеграції української медичної освіти у світовий освітній простір : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. (м. Тернопіль, 21-22 травня 2009 р.). – Тернопіль, 2009. – С. 82–84. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9675 | - |
dc.description.abstract | Найважливішим завданням вищої освіти України є досягнення максимального розвитку здібностей та можливостей студенті забезпечення якості підготовки фахівців на рівні міжнародних вимог. Положення про впровадження кредитно-модульної системі організації навчального процесу визначає порядок оцінювання знань та практичних навичок студентів; Достижение максимального развития способностей и возможностей студентов, атакже обеспечение качества подготовки спец листов на уровне международных требований является самым важным заданием системы высшего образования Украины. Положени внедрении кредитно-модульной системы в организацию учебного процесса определяют порядок оценивания знаний и практичесь навыков у студентов; Achievement of the maximal development of abilities and opportunities of students, and also maintenance of quality of the preparation of experts at a level of international requirements is the most important task of the system of the higher education of Ukraine. Regulations about introduction of the credit-modular system in the organization of educational process define the order of an estimation of knowledge and practical skills of students. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України" | uk_UA |
dc.subject | освіта у вищих медичних закладах | uk_UA |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk_UA |
dc.subject | розвиток здібностей студентів | uk_UA |
dc.subject | формування клінічного мислення | uk_UA |
dc.subject | образование в высших медицинских учреждениях | uk_UA |
dc.subject | кредитно-модульная система | uk_UA |
dc.subject | развитие способностей студентов | uk_UA |
dc.subject | формирование клинического мышления | uk_UA |
dc.subject | the education in the higher medical institutions | uk_UA |
dc.subject | the credit-modular system | uk_UA |
dc.subject | the development of abilities of students | uk_UA |
dc.subject | the formation of the clinical thinking | uk_UA |
dc.title | Досвід впровадження кредитно-модульної системи освіти на кафедрі анатомії людини ВДНЗ України “Українська медична стоматологічна академія” | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра анатомії людини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DRST_2009.pdf | 296,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.