Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДейнега, Тамара Феодосіївна-
dc.contributor.authorСвінцицька, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorРогуля, Василь Олександрович-
dc.contributor.authorТихонова, Олеся Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-03-01T06:53:44Z-
dc.date.available2019-03-01T06:53:44Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДосвід впровадження кредитно-модульної системи освіти на кафедрі анатомії людини ВДНЗ України “Українська медична стоматологічна академія” / Т. Ф. Дейнега, Н. Л. Свінцицька, В. О. Рогуля, О. О. Тихонова // Проблеми інтеграції української медичної освіти у світовий освітній простір : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. (м. Тернопіль, 21-22 травня 2009 р.). – Тернопіль, 2009. – С. 82–84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9675-
dc.description.abstractНайважливішим завданням вищої освіти України є досягнення максимального розвитку здібностей та можливостей студенті забезпечення якості підготовки фахівців на рівні міжнародних вимог. Положення про впровадження кредитно-модульної системі організації навчального процесу визначає порядок оцінювання знань та практичних навичок студентів; Достижение максимального развития способностей и возможностей студентов, атакже обеспечение качества подготовки спец листов на уровне международных требований является самым важным заданием системы высшего образования Украины. Положени внедрении кредитно-модульной системы в организацию учебного процесса определяют порядок оценивания знаний и практичесь навыков у студентов; Achievement of the maximal development of abilities and opportunities of students, and also maintenance of quality of the preparation of experts at a level of international requirements is the most important task of the system of the higher education of Ukraine. Regulations about introduction of the credit-modular system in the organization of educational process define the order of an estimation of knowledge and practical skills of students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України"uk_UA
dc.subjectосвіта у вищих медичних закладахuk_UA
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UA
dc.subjectрозвиток здібностей студентівuk_UA
dc.subjectформування клінічного мисленняuk_UA
dc.subjectобразование в высших медицинских учрежденияхuk_UA
dc.subjectкредитно-модульная системаuk_UA
dc.subjectразвитие способностей студентовuk_UA
dc.subjectформирование клинического мышленияuk_UA
dc.subjectthe education in the higher medical institutionsuk_UA
dc.subjectthe credit-modular systemuk_UA
dc.subjectthe development of abilities of studentsuk_UA
dc.subjectthe formation of the clinical thinkinguk_UA
dc.titleДосвід впровадження кредитно-модульної системи освіти на кафедрі анатомії людини ВДНЗ України “Українська медична стоматологічна академія”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DRST_2009.pdf296,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.