Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9741
Назва: | Проблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіології |
Автори: | Ткаченко, Олена Вікторівна Соколенко, Валентина Миколаївна Весніна, Людмила Едуардівна Федотенкова, Наталія Миколаївна |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Проблемне навчання: переваги і можливості застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіології / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна, Н. М. Федотенкова // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 23 березня 2017 р. – Полтава, 2017. – С. 163–164. |
Короткий огляд (реферат): | Наведено дані про сутність інтерактивного навчання. Значну увагу приділено проблемному навчанню як одному з інтерактивних методів. Розглянуто можливості та переваги інтерактивного навчання, визначено диференційовані характеристики інтерактивного навчання порівняно з традиційним. Показано, як саме можна застосовувати елементи інтерактивного і проблемного навчання на заняттях із фізіології. |
Ключові слова: | інтеракція інтерактивне навчання проблемне навчання студенти |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9741 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tkachenko_Problemne_navchannia.pdf | 522,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.