Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубровіна, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorШерстюк, Олег Олексійович-
dc.contributor.authorТарасенко, Яна Альбертівна-
dc.contributor.authorГринь, Володимир Григорович-
dc.contributor.authorГорбаченко, Олег Борисович-
dc.contributor.authorТоропова, А. А.-
dc.contributor.authorДубровина, Елена Витальевна-
dc.contributor.authorШерстюк, Олег Алексеевич-
dc.contributor.authorТарасенко, Яна Альбертовна-
dc.contributor.authorГринь, Владимир Григорьевич-
dc.contributor.authorГорбаченко, Олег Борисович-
dc.contributor.authorТоропова, А. А.-
dc.contributor.authorDubrovina, O. V.-
dc.contributor.authorSherstiuk, O. О.-
dc.contributor.authorTarasenko, Ya. A.-
dc.contributor.authorHryn, V. H.-
dc.contributor.authorGorbachenko, O. В.-
dc.contributor.authorToropova, A. A.-
dc.date.accessioned2019-03-21T12:14:44Z-
dc.date.available2019-03-21T12:14:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШляхи підвищення якості вищої медичної освіти при підготовці студентів стоматологічного факультету до ліцензійного інтегрованого іспиту / О. В. Дубровіна, О. О. Шерстюк, Я. А. Тарасенко [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : навч.- наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 76–78.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.001.1-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9827-
dc.description.abstractАвтори доводять, що прискорення процесу адаптації студентів, починаючи з 1 курсу, до вивчення об'ємної навчально-методичної інформації в поєднанні зі щоденним індивідуальним моніторингом тестових завдань до всіх тем практичних занять із 9 навчальних дисциплін при підготовці до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 1» підвищить якість медичної освіти студентів стоматологічних факультетів медичних закладів вищої освіти України, що позитивно позначиться на їхній подальшій роботі; Authors prove that the accelerating the process of adaptation of students from the 1-st year of the study to extensive educational and methodological information in combination with daily individual monitoring of test tasks for all the topics of practical classes in 9 academic disciplines when preparing for the licensed integrated exam “Krok 1” will improve the quality of medical education for students of the stomatological faculty in higher medical educational institutions of Ukraine, which will positively affect their further work.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectнавчально-методична інформаціяuk_UA
dc.subjectтестові завданняuk_UA
dc.subjectіндивідуальний моніторингuk_UA
dc.subjectліцензійний інтегрований іспитuk_UA
dc.subject«Крок 1»uk_UA
dc.subjectcтоматологічний факультетuk_UA
dc.subjectвища медична освітаuk_UA
dc.subjecteducational and methodical informationuk_UA
dc.subjecttest taskuk_UA
dc.subjectindividual monitoringuk_UA
dc.subjectlicensed integrated examuk_UA
dc.subject«Krok 1»uk_UA
dc.subjectdental facultyuk_UA
dc.subjecthigher medical educationuk_UA
dc.titleШляхи підвищення якості вищої медичної освіти при підготовці студентів стоматологічного факультету до ліцензійного інтегрованого іспитуuk_UA
dc.title.alternativeПути повышения качества высшего медицинского образования при подготовке студентов стоматологического факультета к лицензионному интегрированному экзаменуuk_UA
dc.title.alternativeWays to improve the quality of higher medical education in preparing students of the dental faculty for the licensed integrated examuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини
Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_DShTGGT_konf.pdf307,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.