Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСологор, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorКостенко, Вікторія Геннадіївна-
dc.date.accessioned2019-03-22T13:12:15Z-
dc.date.available2019-03-22T13:12:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСологор І. М. Роль пізнавальної самостійності студентів у організації cамостійної роботи / І. М. Сологор, В. Г. Костенко // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 24 березня 2016 р. – Полтава, 2016. – С. 209–211.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9839-
dc.description.abstractУ статті визначено сутність поняття "пізнавальна самостійність"; представлено форми і методи активізації пізнавальної самостійності, розкрито її роль у організації самостійної роботи студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectпізнавальна самостійністьuk_UA
dc.subjectсамостійна робота студентівuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectпозитивна мотиваціяuk_UA
dc.titleРоль пізнавальної самостійності студентів у організації cамостійної роботиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sologor_Rol_piznavalnoi_samostiynoi_roboti.pdf884,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.