Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorМакаренко, Владимир Иванович-
dc.contributor.authorMakarenko, V.I.-
dc.date.accessioned2017-10-12T12:10:03Z-
dc.date.available2017-10-12T12:10:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМакаренко В. І. Результати експериментального дослідження педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх лікарів в процесі природничо-наукової підготовки / В. І. Макаренко // Sciences of Europe. – 2016. – № 9 (9), Vol. 3. – P. 60–66.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/985-
dc.description.abstractУ статті подано результати експериментального дослідження педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх лікарів в процесі природничо-наукової підготовки. Автором охарактеризовано позитивні зрушення у структурних компонентах фахової компетентності, які виникли завдяки формувальному експерименту, а також дана статистична оцінка дієвості комплексу педагогічних умов. The article presents the results of the pilot study pedagogical conditions of formation of professional competence of future doctors in the natural science training. The author has characterized improvements in the structural components of professional competence, which arose due to molding experiment, and statistical efficacy of this educational complex conditions is given.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectекспериментальне дослідженняuk_UA
dc.subjectфахова компетентність майбутнього лікаряuk_UA
dc.subjectформувальний експериментuk_UA
dc.subjectкомпоненти структури фахової компетентностіuk_UA
dc.subjectexperimental researchuk_UA
dc.subjectfuture doctor’s professional competenceuk_UA
dc.subjectforming experimentuk_UA
dc.subjectstructural components of professional competenceuk_UA
dc.titleРезультати експериментального дослідження педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх лікарів в процесі природничо-наукової підготовкиuk_UA
dc.title.alternativeResults of experimental investigation of pedagogical conditions of formation future doctors’ professional competencein process of naturally scientific preparationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fah.pdf5,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.