Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9877
Назва: | Навчання іноземних студентів підготовчого відділення наукового стилю мови – перший крок до вивчення фахових дисциплін |
Автори: | Богиня, Лариса Вікторівна |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Богиня Л. В. Навчання іноземних студентів підготовчого відділення наукового стилю мови – перший крок до вивчення фахових дисциплін / Л. В. Богиня // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 22–23. |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлено особливості організації вивчення наукового стилю мови іноземними студентами початкового етапу навчання, описано стилістично диференційований функціонально-комунікативний підхід до навчання мови базових природничих дисциплін. ; The article reveals the peculiarities of the organization of studying the scientific style of speech by foreign students in the initial stage of training, describes a stylistically differentiated functional and communicative approach to the teaching of the language of basic natural sciences. |
Ключові слова: | підготовка іноземних громадян науковий стиль мови стилістично диференційоване навчання мови субмови природничих дисциплін preparation of foreign citizens scientific style of speech stylistically differentiated language learning subunits of natural sciences |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9877 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bohynia_Navchannia_inozemnykh_studentiv.pdf | 487,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.