Використання комунікативного підходу до засвоєння стоматологічної термінології на занятті з української мови як іноземної

Ескіз недоступний

Дата

2019

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська медична стоматологічна академія

Анотація

Висвітлено елементи методики навчання української мови як іноземної на стоматологічному факультеті. Запропоновано алгоритм практичної навчальної діяльності викладача і студентів над адаптованим лексичним матеріалом із підручників зі стоматологи та перевірки його засвоєння методом CCQ; The article presents the elements of the methodology of teaching Ukrainian as a foreign language at the Faculty of Dentistry. The algorithm of the practical teaching activity of the teacher and students on the adapted lexical material from the textbooks on dentistry and verification of its assimilation by the method of CCQ is suggested.

Опис

Ключові слова

українська мова як іноземна, українська мова за професійним спрямуванням, стоматологія, метод CCQ, Ukrainian as a foreign language, dentistry, CCQ method, Ukrainian language for professional orientation

Бібліографічний опис

Лещенко Т. О. Використання комунікативного підходу до засвоєння стоматологічної термінології на занятті з української мови як іноземної / Т. О. Лещенко, В. Г. Юфименко // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 125–128.