Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/989
Назва: | Частини мови у курсі граматики |
Інші назви: | Части речи в курсе грамматики Parts of the speech in the grammar cours |
Автори: | Тукова, Тетяна Володимирівна Тукова, Татьяна Владимировна Tukova, Т. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського. |
Бібліографічний опис: | Тукова Т. В. Части речи в курсе грамматики / Т. В.Тукова // Учёные записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. – 2014. – Т. 27 (66), № 1, Ч. 1. – С. 30–34. |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматривается проблема критериев выделении лексико-грамматических классов слов в русле современных научных парадигм. Исходя из эволюции концептуализации мира на лексическом и грамматическом уровнях, предлагается корректно использовать термины, разграничивая понятия части речи и функционально-грамматического поля. Логичным представляется выделение основных знаменательных частей речи, контаминантов, служебных релятивных частей речи, особых категорий слов. Обоснуется лингводидактический потенциал такого подхода к изучению частей речи в школе; В статті розглядається проблема критеріїв виділення лексико-граматичних класів слів у руслі сучасних наукових парадигм. Виходячи з еволюції концептуалізації світу на лексичному та граматичному рівнях, пропонується коректно використовувати терміни, розмежовуючи поняття частини мови та функціонально-граматичного поля. Логічним видається виділення знаменних основних частин мови, контамінантів, службових релятивних частин мови та особливих категорій слів. Обгрунтовується лінгводидактичний потенціал такого підходу до вивчення частин мови у школі; The problem of lexico-grammatical classes` criteria identifying in terms of modern scientific paradigms is observed in the article. Correct using of the terms, differentiating between notions of part of the speech and functional-grammatical field, based on the evolution of the world`s conceptualization on the lexical and grammatical levels is proposed. Identifying the main and concept words, contaminants, auxiliary relative parts of speech words` categories appears to be logical. Linguo-didactic potential of this approach to parts of the speech studying at school is accounted for. |
Ключові слова: | части речи функционально-грамматическое поле концептуализация мира гетерогенный принцип лингводидактический потенциал |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/989 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chasty_rechy.pdf | 297,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.