Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/989
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тукова, Тетяна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Тукова, Татьяна Владимировна | - |
dc.contributor.author | Tukova, Т. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-12T12:27:10Z | - |
dc.date.available | 2017-10-12T12:27:10Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Тукова Т. В. Части речи в курсе грамматики / Т. В.Тукова // Учёные записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. – 2014. – Т. 27 (66), № 1, Ч. 1. – С. 30–34. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 81’367.625 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/989 | - |
dc.description.abstract | В статье рассматривается проблема критериев выделении лексико-грамматических классов слов в русле современных научных парадигм. Исходя из эволюции концептуализации мира на лексическом и грамматическом уровнях, предлагается корректно использовать термины, разграничивая понятия части речи и функционально-грамматического поля. Логичным представляется выделение основных знаменательных частей речи, контаминантов, служебных релятивных частей речи, особых категорий слов. Обоснуется лингводидактический потенциал такого подхода к изучению частей речи в школе; В статті розглядається проблема критеріїв виділення лексико-граматичних класів слів у руслі сучасних наукових парадигм. Виходячи з еволюції концептуалізації світу на лексичному та граматичному рівнях, пропонується коректно використовувати терміни, розмежовуючи поняття частини мови та функціонально-граматичного поля. Логічним видається виділення знаменних основних частин мови, контамінантів, службових релятивних частин мови та особливих категорій слів. Обгрунтовується лінгводидактичний потенціал такого підходу до вивчення частин мови у школі; The problem of lexico-grammatical classes` criteria identifying in terms of modern scientific paradigms is observed in the article. Correct using of the terms, differentiating between notions of part of the speech and functional-grammatical field, based on the evolution of the world`s conceptualization on the lexical and grammatical levels is proposed. Identifying the main and concept words, contaminants, auxiliary relative parts of speech words` categories appears to be logical. Linguo-didactic potential of this approach to parts of the speech studying at school is accounted for. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Сер. Филология. Социальные коммуникации; | - |
dc.subject | части речи | uk_UA |
dc.subject | функционально-грамматическое поле | uk_UA |
dc.subject | концептуализация мира | uk_UA |
dc.subject | гетерогенный принцип | uk_UA |
dc.subject | лингводидактический потенциал | uk_UA |
dc.title | Частини мови у курсі граматики | uk_UA |
dc.title.alternative | Части речи в курсе грамматики | uk_UA |
dc.title.alternative | Parts of the speech in the grammar cours | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chasty_rechy.pdf | 297,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.