Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/989
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТукова, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorТукова, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorTukova, Т.-
dc.date.accessioned2017-10-12T12:27:10Z-
dc.date.available2017-10-12T12:27:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТукова Т. В. Части речи в курсе грамматики / Т. В.Тукова // Учёные записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. – 2014. – Т. 27 (66), № 1, Ч. 1. – С. 30–34.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 81’367.625-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/989-
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема критериев выделении лексико-грамматических классов слов в русле современных научных парадигм. Исходя из эволюции концептуализации мира на лексическом и грамматическом уровнях, предлагается корректно использовать термины, разграничивая понятия части речи и функционально-грамматического поля. Логичным представляется выделение основных знаменательных частей речи, контаминантов, служебных релятивных частей речи, особых категорий слов. Обоснуется лингводидактический потенциал такого подхода к изучению частей речи в школе; В статті розглядається проблема критеріїв виділення лексико-граматичних класів слів у руслі сучасних наукових парадигм. Виходячи з еволюції концептуалізації світу на лексичному та граматичному рівнях, пропонується коректно використовувати терміни, розмежовуючи поняття частини мови та функціонально-граматичного поля. Логічним видається виділення знаменних основних частин мови, контамінантів, службових релятивних частин мови та особливих категорій слів. Обгрунтовується лінгводидактичний потенціал такого підходу до вивчення частин мови у школі; The problem of lexico-grammatical classes` criteria identifying in terms of modern scientific paradigms is observed in the article. Correct using of the terms, differentiating between notions of part of the speech and functional-grammatical field, based on the evolution of the world`s conceptualization on the lexical and grammatical levels is proposed. Identifying the main and concept words, contaminants, auxiliary relative parts of speech words` categories appears to be logical. Linguo-didactic potential of this approach to parts of the speech studying at school is accounted for.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТаврійський національний університет ім. В. І. Вернадського.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesСер. Филология. Социальные коммуникации;-
dc.subjectчасти речиuk_UA
dc.subjectфункционально-грамматическое полеuk_UA
dc.subjectконцептуализация мираuk_UA
dc.subjectгетерогенный принципuk_UA
dc.subjectлингводидактический потенциалuk_UA
dc.titleЧастини мови у курсі граматикиuk_UA
dc.title.alternativeЧасти речи в курсе грамматикиuk_UA
dc.title.alternativeParts of the speech in the grammar coursuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chasty_rechy.pdf297,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.