Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9908
Назва: Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мови
Автори: Горжуй, Дмитро Сергійович
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Горжуй Д. С. Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мови / Д. С. Горжуй // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 51–53.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено методи вдосконалення викладання нового словникового матеріалу на уроках англійської мови в медичних коледжах. Для ілюстрації своїх положень автор застосовує матеріали, адаптовані з британських підручників, аналізуючи шляхи презентації словникових одиниць і перевірки їх розуміння методом CCQ.; The article deals with ways to benefit the process of teaching new vocabulary during lessons in medical colleges. The author uses materials adapted from Career Paths: Medical textbook by V. Evans to further highlight his ideas. He analyzes methods of presenting lexis and checking its understanding by students through concept–checking questions (CCQ).
Ключові слова: методика викладання англійської мови
англійська мова за професійним спрямуванням
словник
метод CCQ
methods of teaching EFL
English for Specific Purposes (ESP)
vocabulary
concept–checking questions (CCQ)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9908
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні
Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannia_komunikatyvnoho_pidkhodu.pdf745,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.