Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мови

Ескіз недоступний

Дата

2019

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська медична стоматологічна академія

Анотація

Висвітлено методи вдосконалення викладання нового словникового матеріалу на уроках англійської мови в медичних коледжах. Для ілюстрації своїх положень автор застосовує матеріали, адаптовані з британських підручників, аналізуючи шляхи презентації словникових одиниць і перевірки їх розуміння методом CCQ.; The article deals with ways to benefit the process of teaching new vocabulary during lessons in medical colleges. The author uses materials adapted from Career Paths: Medical textbook by V. Evans to further highlight his ideas. He analyzes methods of presenting lexis and checking its understanding by students through concept–checking questions (CCQ).

Опис

Ключові слова

методика викладання англійської мови, англійська мова за професійним спрямуванням, словник, метод CCQ, methods of teaching EFL, English for Specific Purposes (ESP), vocabulary, concept–checking questions (CCQ)

Бібліографічний опис

Горжуй Д. С. Використання комунікативного підходу під час засвоєння медичної термінології на занятті з англійської мови / Д. С. Горжуй // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 51–53.