Матеріали наукових конференцій
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Матеріали наукових конференцій за Автор "Amosova, L. I."
Зараз показуємо 1 - 20 з 22
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні методи навчання, якими має володіти кожний викладач(Полтавський державний медичний університет, 2024) Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Садовські, Марина Олександрівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Амосова, Людмила Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Садовски, Марина Александровна; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Amosova, L. I.; Ulasevych, L. P.; Sadovski, M. O.Метод навчання – це спосіб спрямованої, упорядкованої взаємодії викладача і здобувачів освіти для досягнення поставлених цілей навчальної дисципліни. Натепер застосовують досить багато різноманітних методів (наочні, словесні й практичні)Документ Вища медична освіта і роль науково-педагогічного працівника в освітньому процесі(Полтавський державний медичний університет, 2023) Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Іванівна; Солошенко, Юлія Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Амосова, Людмила Ивановна; Солошенко, Юлия Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Amosova, L. I.; Soloshenko, Yu. I.; Ulasevych, L. P.Висвітлено особливості професійної безперервної медичної освіти в сучасних умовах. Охарактеризовано роль викладача медичного закладу вищої освіти, який володіє професійною компетентністю й актуальними педагогічними технологіями.Документ Комплексний підхід до застосування різних форм і методів навчання майбутніх лікарів-стоматологів(Полтавський державний медичний університет, 2024) Новікова, Світлана Чеславна; Уласевич, Лариса Павлівна; Каськова, Людмила Федорівна; Амосова, Людмила Іванівна; Янко, Наталія Валентинівна; Хміль, Олена Всеволодівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Новикова, Светлана Чеславна; Уласевич, Лариса Павловна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Амосова, Людмила Ивановна; Янко, Наталья Валентиновна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Novikova, S. Ch.; Ulasevych, L. P.; Kaskova, L. F.; Amosova, L. I.; Yanko, N. V.; Khmil, E. V.; Vashchenko, I. Yu.Стаття висвітлює комплексне застосування різних форм і методів навчання для якісної підготовки висококваліфікованих лікарів-стоматологів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматологіїДокумент Контроль якості навчання в процесі вдосконалення професійних вмінь студентів(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Кулай, Ольга Олександрівна; Кулай, Ольга Александровна; Kulai, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Янко, Наталія Валентинівна; Янко, Наталия Валентиновна; Yanko, N. V.; Маковка, Інна Львівна; Маковка, Инна Львовна; Makovka, I. L.Резюме. В процесі професійної підготовки студентів-медиків особливе місце займає вирішення нестандартних ситуаційних задач. Систематичність тренінгу у вирішенні завдань майбутньої професії є головною умовою якісної підготовки лікаря; Резюме. В процессе профессиональной подготовки студентов-медиков особое место занимает решение нестандартных ситуационных задач. Систематичность тренинга в решении задач будущей профессии является главным условием качественной подготовки врача; Absract. Decision of non-standard tasks plays an important role in the process of professional training of medical students. Systematization of the training course on decision of future profession tasks is the main condition of the good training of doctor.Документ Контроль якості навчання на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2016) Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andryanova, O. Yu.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Ващенко, Ірина Юріївна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Vashchenko, I. Yu.; Чуприна, Леонід Федорович; Чуприна, Леонид Фёдорович; Chupryna, L. F.; Моргун, Наталія Анатоліївна; Моргун, Наталья АнатольевнаСистема контролю за якістю навчального процесу на кафедрі охоплює складові об'єкти системи контролю, мету, інтенсивність, комплексність, зв'язок керівного впливу із системою контролю, використання електронної обчислювальної техніки для аналізу результатів; Система контроля качества учебного процесса на кафедре охватывает составляющие объекты системы контроля, цель, интенсивность, комплексность, связь руководящего воздействия с системой контроля, использования электронной вычислительной техники для анализа результатов; The system of control over the quality of the educational process at the department covers the components of the control system, the purpose, intensity, complexity, the connection of the management influence with the control system, the use of electronic computing for the analysis of the results.Документ Контроль якості підготовки лікарів-стоматологів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Новікова, Світлана Чеславна; Новикова, Светлана Чеславна; Novikova, S. Ch.; Кулай, Ольга Олександрівна; Кулай, Ольга Александровна; Kulai, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленко, Светлана Анатольевна; Pavlenko, S. A.Документ Критерії, що впливають на формування іміджу викладача в очах здобувачів вищої освіти(Полтава : Астрая, 2024) Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Садовські, Марина Олександрівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Амосова, Людмила Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Садовски, Марина Александровна; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Amosova, L. I.; Ulasevych, L. P.; Sadovski, M. O.Стаття розкриває питання формування іміджу викладача закладу вищої освіти. Натепер, поняття «імідж» досить актуальне, оскільки особливості його формування та значення для професійної діяльності викладача займає ключову роль. Відповідно до визначення, іміджелогія - це наука про технологію створення особистісної привабливості, вважається галуззю наукового знання, що допомагає оволодіти механізмами ефективного впливу людини на інших людей. Ця наука пов'язана із виробничою, інтелектуальною та творчою діяльністю людини. Для представників сфери освітиможуть бути корисними такі складові як: імідж-середовище, речовий імідж, габітарний імідж, вербальний імідж, кінетичний імідж тощо.Документ Методи визначення кінцевого рівня знань здобувачів освіти під час підсумкового контролю(Полтавський державний медичний університет, 2024) Каськова, Людмила Федорівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Амосова, Людмила Іванівна; Новікова, Світлана Чеславна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Андріянова, Ольга Юріївна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Уласевич, Лариса Павловна; Амосова, Людмила Ивановна; Новикова, Светлана Чеславна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Kaskova, L. F.; Ulasevych, L. P.; Amosova, L. I.; Novikova, S. Ch.; Pavlenkova, O. S.; Andriyanova, O. Yu.У статті представлено методи визначення кінцевого рівня знань здобувачів вищої освіти, їхні функції й завдання. Метою визначено вдосконалення методики оцінювання, яка використовується під час вивчення дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія».Документ Організація освітнього процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань в умовах дистанційного навчання(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Каськова, Людмила Федорівна; Новікова, Світлана Чеславна; Амосова, Людмила Іванівна; Хміль, Олена Всеволодівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Новикова, Светлана Чеславна; Амосова, Людмила Ивановна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Уласевич, Лариса Павловна; Kaskova, L. F.; Novikova, S. Ch.; Amosova, L. I.; Khmil, E. V.; Ulasevych, L. P.Висвітлено застосування сучасних технологій, форм і методів організації освітнього процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань в умовах дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів.Документ Основні аспекти підвищення якості підготовки фахівців(Полтавський державний медичний університет, 2024) Амосова, Людмила Іванівна; Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Андріянова, Ольга Юріївна; Уласевич, Лариса Павлівна; Янко, Наталія Валентинівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Амосова, Людмила Ивановна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Уласевич, Лариса Павловна; Янко, Наталья Валентиновна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Andriyanova, O. Yu.; Ulasevych, L. P.; Yanko, N. V.; Vashchenko, I. Yu.Розглянуто окремі питання щодо підвищення якості вищої освіти з урахуванням сучасних вимог задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці висококваліфікованих фахівців нового поколінняДокумент Особливості організації самостійної роботи студентів при викладанні фахових дисциплін(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Кулай, Ольга Олександрівна; Амосова, Людмила Іванівна; Яценко, Олег Ігорович; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Кулай, Ольга Александровна; Яценко, Олег Игоревич; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.; Andriyanova, O. Yu.; Kulai, O. O.Висвітлено самостійну роботу студентів як напрям навчання, який сприяє формуванню самостійності, ініціативності, дисциплінованості, почуття відповідальності, необхідних майбутньому фахівцю в навчанні та професійній діяльності; The article is devoted to the independent work of students as a direction of education which contributes to the formation of self-sustainability, initiative, discipline, sense of responsibility, necessary for the future of speciality in teaching and professional activities.Документ Перспективи застосування інформаційних технологій у навчальному процесі лікарів-стоматологів(Полтавський державний медичний університет, 2022) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Амосова, Людмила Іванівна; Янко, Наталія Валентинівна; Яценко, Павло Ігорович; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Амосова, Людмила Ивановна; Янко, Наталия Валентиновна; Яценко, Павел Игоревич; Kaskova, L. F.; Andriyanova, O. Yu.; Amosova, L. I.; Yanko, N. V.; Yatsenko, P. I.Інформаційні технології, розвиваючись із кожним днем, дозволяють підвищувати ступінь продуктивності в освітньому процесі, робити його цікавим для студентів, мотивувати їх до активної пізнавальної діяльності, що, безумовно, дає їм можливість здобути якісну освіту. При впровадженні методів візуалізації в медичних закладах вищої освіти ці методики показують, що надавати медичну інформацію для навчання можна в різних формах.Документ Реалії, проблеми й перспективи підготовки магістрів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Амосова, Людмила Іванівна; Кулай, Ольга Олександрівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Солошенко, Юлія Іванівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Ивановна; Кулай, Ольга Александровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Солошенко, Юлия Ивановна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Amosova, L. I.; Kulai, O. O.; Andriyanova, O. Yu.; Soloshenko, Yu. I.; Pavlenkova, O. S.Висвітлено актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти України й перспективні напрями її розвитку задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці нового покоління висококваліфікованих медичних фахівців.Документ Роль викладача вищого навчального закладу в організації самостійної роботи студентів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Амосова, Людмила Іванівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Павленкова, Елена Викторовна; Сидорова, Алла Ивановна; Амосова, Людмила Ивановна; Ткаченко, Ирина Михайловна; Amosova, L. I.; Pavlenko, S. A.; Sidorova, A. I.; Pavlenkova, E. V.; Tkachenko, I. M.; Павленко, Светлана АнатольевнаЙде мова про роль та вплив викладачів Вищих навчальних закладів на організацію самостійної роботи студентів Вищих медичних навчальних закладів в сучасних умовах, враховуючи індивідуальні типологічні особливості студентів.Документ Самоосвіта студента як фактор підготовки спеціаліста в сучасних умовах(Українська медична стоматологічна академія, 2016) Сидорова, Алла Іванівна; Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Амосова, Людмила Іванівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Сидорова, Алла Ивановна; Павленко, Светлана Анатольевна; Павленкова, Елена Викторовна; Амосова, Людмила Ивановна; Ткаченко, Ирина Михайловна; Sidorova, A. I.; Pavlenko, S. A.; Pavlenkova, E. V.; Amosova, L. I.; Tkachenko, I. M.Стаття присвячена питанням самоосвіти студента, яка, на думку авторів, є вагомим компонентом у підготовці висококваліфікованого ерудованого професіонала.Документ Сучасні професійні компетентності педагога вищої школи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Іванівна; Солошенко, Юлія Іванівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Амосова, Людмила Ивановна; Солошенко, Юлия Ивановна; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Amosova, L. I.; Soloshenko, Yu. I.Формування компетентності викладачів (педагогів) у рамках модернізації сучасної освіти і водночас, з визначенням їхнього рівня сформованості, ведення роботи з усунення допустимих недоліків вважається однією з важливих вимог сьогодення. У статті розглянуто питання формування професійної компетентності лікаря-педагога. Обговорено актуальність рівня сформованості професійної компетентності викладача та його розвиток у наш час. Натепер, актуальними є особисті якості педагога, його вміння ставити завдання та цілі педагогічної діяльності, мотивування навчальної діяльності. інформаційна компетентність, розробка програми педагогічної діяльності та прийняття педагогічних рішень, компетенції організації навчальної діяльності.Документ Сучасні підходи до оптимізації навчального процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Хміль, Олена Всеволодівна; Амосова, Людмила Іванівна; Каськова, Людмила Федорівна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Амосова, Людмила Ивановна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Khmil, E. V.; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.Висвітлено певний досвід оптимізації навчального процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань.Документ Сучасні технології навчання як метод інтеграції медичної освіти в міжнародний освітній простір(Полтавський державний медичний університет, 2023) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Янко, Наталія Валентинівна; Амосова, Людмила Іванівна; Яценко, Павло Ігорович; Артем'єв, Андрій Владиславович; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Янко, Наталия Валентиновна; Амосова, Людмила Ивановна; Яценко, Павел Игоревич; Артемьев, Андрей Владиславович; Kaskova, L. F.; Andriyanova, O. Yu.; Yanko, N. V.; Amosova, L. I.; Yatsenko, P. I.; Artemiev, A. V.Запровадження цифрових технологій у педагогічному процесі стало однією з визначальних тенденцій сучасної медичної освіти. Провідну роль у її модернізації відіграють технології змішаного навчання (blended-learning), яке ґрунтується на гнучкому комбінуванні навчання в аудиторії із заняттями в мережі, що веде до зміни самої парадигми освіти, передбачає вироблення нових стандартів, вимог і методик викладання.Документ Сучасні тренди розвитку освіти: реалії й перспективи(Полтавський державний медичний університет, 2022) Амосова, Людмила Іванівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Солошенко, Юлія Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Ивановна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Солошенко, Юлия Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Amosova, L. I.; Andriyanova, O. Yu.; Soloshenko, Yu. I.; Ulasevych, L. P.; Pavlenkova, O. S.Висвітлено пріоритетні напрями цифрової трансформації освіти в Україні з урахуванням сучасних світових освітніх трендів задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці нового покоління висококваліфікованих фахівців.Документ Формування практичної складової освіти стоматолога під час сестринської практики в дитячій стоматології(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Каськова, Людмила Федорівна; Кулай, Ольга Олександрівна; Амосова, Людмила Іванівна; Солошенко, Юлія Іванівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Кулай, Ольга Александровна; Амосова, Людмила Ивановна; Солошенко, Юлия Ивановна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Kaskova, L. F.; Kulai, O. O.; Amosova, L. I.; Soloshenko, Yu. I.; Vashchenko, I. Yu.Знання і вміння, здобуті студентами 2 курсу стоматологічного факультету в рамках виробничої практики «Сестринська практика в дитячій стоматології» є необхідною частиною формування професіоналізму майбутніх лікарів. Сформовані під час виробничої практики компетентності мають передаватися і розвиватися протягом усього навчання в закладі вищої освіти.