Матеріали наукових конференцій
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Матеріали наукових конференцій за Автор "Amosova, L. I."
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуальні методи навчання, якими має володіти кожний викладач(Полтавський державний медичний університет, 2024) Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Садовські, Марина Олександрівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Амосова, Людмила Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Садовски, Марина Александровна; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Amosova, L. I.; Ulasevych, L. P.; Sadovski, M. O.Метод навчання – це спосіб спрямованої, упорядкованої взаємодії викладача і здобувачів освіти для досягнення поставлених цілей навчальної дисципліни. Натепер застосовують досить багато різноманітних методів (наочні, словесні й практичні)Документ Актуальні підходи до формування професійних компетентностей у здобувачів освіти під час опанування освітнього компонента «Пропедевтика стоматології» на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології(Полтавський державний медичний університет, 2025) Каськова, Людмила Федорівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Янко, Наталія Валентинівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Амосова, Людмила Іванівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Новікова, Світлана Чеславна; Хміль, Олена Всеволодівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Янко, Наталья Валентиновна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Амосова, Людмила Ивановна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Новикова, Светлана Чеславна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Kaskova, L. F.; Vashchenko, I. Yu.; Yanko, N. V.; Andriyanova, O. Yu.; Amosova, L. I.; Pavlenkova, O. S.; Novikova, S. Ch.; Khmil, E. V.Стаття присвячена актуальному питанню формування професійних компетентностей у майбутніх стоматологів під час вивчення освітнього компонента (ОК) «Пропедевтика стоматології». У дослідженні було проаналізовано нову навчальну програму, що дозволило виявити її сильні та слабкі сторони, а також визначити найбільш ефективні методи формування професійних компетентностей. Статья посвящена актуальному вопросу формирования профессиональных компетентностей у будущих стоматологов при изучении образовательного компонента (ОК) «Пропедевтика стоматологии». В исследовании была проанализирована новая учебная программа, что позволило выявить ее сильные и слабые стороны, а также определить наиболее эффективные методы формирования профессиональных компетентностей. The article is devoted to the topical issue of the formation of professional competences in future dentists in the study of the educational component (EC) ‘Propaedeutics of Dentistry’. The study analysed the new curriculum, which allowed to identify its strengths and weaknesses, as well as to determine the most effective methods of forming professional competences.Документ Використання методики «перевернутого класу» під час викладання дитячої терапевтичної стоматології для студентів іноземців під час змішаної форми навчання(Полтавський державний медичний університет, 2025-02-19) Каськова, Людмила Федорівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Янко, Наталія Валентинівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Амосова, Людмила Іванівна; Чуприна, Леонід Федорович; Kaskova, L. F.; Amosova, L. I.; Vashchenko, I. Yu.; Yanko, N. V.; Andriyanova, O. Yu.; Chuprina, L. F.Стаття присвячена дослідженню переваг, недоліків та ефективності інноваційної моделі навчання «перевернутого класу», яка може підвищити якість медичної освіти. Актуальність дослідження підтверджується необхідністю використання інноваційних технологій для підвищення ефективності вищої медичної освіти, а саме методики «перевернутого класу». Мета дослідження – запропонувати практичні засоби впровадження моделі «перевернутого класу» для підвищення ефективності навчання в медичних закладах вищої освіти. Наші дослідження базувалися на аналізі літературних джерел; були виокремлені важливі критерії методики викладання, які дозволили сформувати новизну дослідження та запропонувати практичні інструменти для вирішення проблем впровадження моделі «перевернутого класу» на кафедрах дитячої стоматології Полтавського державного медичного університету (ПДМУ) і у вищих навчальних медичних закладах України, які використовують змішану форму навчання в умовах воєнного стану. Результати дослідження показують, що реалізація цього підходу є досить ефективною, оскільки здобувачі освіти (ЗО) в процесі навчання самостійно шукають істину. Вони мають можливість навчатися у зручний час, викладачі можуть застосовувати індивідуальний підхід, а лекції обо практичні заняття перетворюються на цікаві дискусії. У статті висвітлено класичну, інноваційну форму моделі «перевернутого класу», показано її важливість. У статті також висвітлена провідна роль викладача у впровадженні цієї моделі, оскільки він може бути ініціатором інноваційного процесу навчання і виступати наставником тьютором. Також висвітлено низку переваг такого навчання, типові проблеми та пропозиції щодо їх вирішення в рамках вищого медичного навчального закладу. Велике практичне значення для викладачів має модель «перевернутого класу». Впровадження цієї методики в навчальний процес є запорукою якісної медичної стоматологічної освіти в майбутньому. The article is dedicated to exploring the advantages, disadvantages, and efficiency of the innovative "flipped classroom" teaching model, which has the potential to enhance the quality of medical education. The relevance of the study is confirmed by the need to use innovative technologies to improve the efficiency of higher medical education, specifically the "flipped classroom" methodology. The aim of the study is to propose practical means of implementing the "flipped classroom" model to enhance the effectiveness of education in medical higher education institutions. Our research was based on the analysis of literary sources; important criteria for teaching methodology were highlighted, which allowed us to form the novelty of the study and propose practical tools to address the problems of implementing the "flipped classroom" model in the departments of pediatric dentistry at Poltava State Medical University (PSMU) and in higher medical education institutions in Ukraine that use blended learning in wartime conditions. The research results show that the implementation of this approach is quite effective, as students (referred to as "learners") independently seek the truth in the learning process. They have the opportunity to learn at convenient times, teachers can apply an individualized approach, and lectures or practical classes transform into engaging discussions. The article highlights both the classical and innovative forms of the "flipped classroom" model, demonstrating its importance. It also emphasizes the leading role of the teacher in implementing this model, as they can be the initiator of the innovative learning process and act as a mentor or tutor. Furthermore, a number of advantages of such learning are discussed, as well as typical problems and suggestions for resolving them within the framework of a higher medical education institution. The "flipped classroom" model holds great practical significance for teachers. Implementing this methodology in the educational process is a guarantee of quality medical dental education in the future.Документ Вища медична освіта і роль науково-педагогічного працівника в освітньому процесі(Полтавський державний медичний університет, 2023) Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Іванівна; Солошенко, Юлія Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Амосова, Людмила Ивановна; Солошенко, Юлия Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Amosova, L. I.; Soloshenko, Yu. I.; Ulasevych, L. P.Висвітлено особливості професійної безперервної медичної освіти в сучасних умовах. Охарактеризовано роль викладача медичного закладу вищої освіти, який володіє професійною компетентністю й актуальними педагогічними технологіями.Документ Вплив процедури відбілювання на резистентність емалі зубів у підлітків(Полтавський державний медичний університет, 2025) Хміль, Олена Всеволодівна; Каськова, Людмила Федорівна; Хміль, Дмитро Олександрович; Уласевич, Лариса Павлівна; Амосова, Людмила Іванівна; Садовські, Марина Олександрівна; Онуфрієнко, Анастасія Анатоліївна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Хмиль, Дмитрий Александрович; Уласевич, Лариса Павловна; Амосова, Людмила Ивановна; Садовски, Марина Александровна; Онуфриенко, Анастасия Анатольевна; Khmil, O. V.; Kaskova, L. F.; Khmil, D. O.; Ulasevych, L. P.; Amosova, L. I.; Sadovski, M. O.; Onufrienko, A. A.Останнім часом досить актуальним є дисколорит емалі зубів. З такою проблемою молодь часто звертається до стоматолога. Отже, попит на естетичний вигляд зубів постійно зростає. Приваблива зовнішність надає впевненості в собі, впливає на повсякденне життя та на подальшу успішність молоді. Найчастіше дисколорит емалі викликають шкідливі звички людини такі, як вживання особливих хімічних речовин, що легко фарбують емаль, поганий гігієнічний догляд за ротовою порожниною, надмірне споживання швидких вуглеводів та несвоєчасне лікування уражених зубів. Зараз існує велика кількість доступних методів та процедур відбілювання зубів. Ці процедури проводяться як у стоматологічних клініках за допомогою діодних лазерних установок лікарем, так і самостійно вдома самим пацієнтом, з використанням спеціальних наборів. Recently, tooth enamel discoloration has become quite relevant. Young people often turn to the dentist with this problem. Therefore, the demand for the aesthetic appearance of teeth is constantly growing. An attractive appearance gives self-confidence, affects everyday life and the further success of young people. Enamel discoloration is most often caused by bad habits, such as using special chemicals that easily stain enamel, poor oral hygiene, excessive consumption of fast carbohydrates, and untimely treatment of affected teeth. There are now a large number of teeth whitening methods and procedures available. These procedures are performed both in dental clinics using diode laser devices by a doctor, and independently at home by the patient, using special kits.Документ Загальнотеоретичні основи викладання у вищій школі(Полтавський державний медичний університет, 2025) Павленкова, Оксана Сергіївна; Каськова, Людмила Федорівна; Амосова, Людмила Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Садовські, Марина Олександрівна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Амосова, Людмила Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Садовски, Марина Александровна; Pavlenkova, O. S.; Kaskova, L. F.; Amosova, L. I.; Ulasevych, L. P.; Sadovski, M. O.Ефективна організація освіти вимагає всебічного наукового обґрунтування змісту освіти, навчання і виховання, вивчення їх закономірностей, принципів, форм і методів. Цим займається дидактика - спеціальна галузь педагогічних знань. Сучасна дидактика вивчає загальні закономірності викладання різних дисциплін. Конкретні методи викладання деяких з них є предметом методики. Це загальна теорія освіти, яка вивчає закономірності пізнавальної діяльності та відповідає на питання: «Чому навчати», «Як навчати», «Де і в якій формі організації». Дидактика розглядає загальні положення та закономірності, притаманні навчанню з усіх предметів. Effective organization of education requires a comprehensive scientific substantiation of the content of education, training and upbringing, the study of their regularities, principles, forms and methods. This is done by didactics - a special branch of pedagogical knowledge. Modern didactics studies the general regularities of teaching various disciplines. Specific methods of teaching some of them are the subject of methodology. This is a general theory of education, which studies the regularities of cognitive activity and answers the questions: "Why teach", "How to teach", "Where and in what form of organization". Didactics considers the general provisions and regularities inherent in teaching in all subjects.Документ Комплексний підхід до застосування різних форм і методів навчання майбутніх лікарів-стоматологів(Полтавський державний медичний університет, 2024) Новікова, Світлана Чеславна; Уласевич, Лариса Павлівна; Каськова, Людмила Федорівна; Амосова, Людмила Іванівна; Янко, Наталія Валентинівна; Хміль, Олена Всеволодівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Новикова, Светлана Чеславна; Уласевич, Лариса Павловна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Амосова, Людмила Ивановна; Янко, Наталья Валентиновна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Novikova, S. Ch.; Ulasevych, L. P.; Kaskova, L. F.; Amosova, L. I.; Yanko, N. V.; Khmil, E. V.; Vashchenko, I. Yu.Стаття висвітлює комплексне застосування різних форм і методів навчання для якісної підготовки висококваліфікованих лікарів-стоматологів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматологіїДокумент Контроль якості навчання в процесі вдосконалення професійних вмінь студентів(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Кулай, Ольга Олександрівна; Кулай, Ольга Александровна; Kulai, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Янко, Наталія Валентинівна; Янко, Наталия Валентиновна; Yanko, N. V.; Маковка, Інна Львівна; Маковка, Инна Львовна; Makovka, I. L.Резюме. В процесі професійної підготовки студентів-медиків особливе місце займає вирішення нестандартних ситуаційних задач. Систематичність тренінгу у вирішенні завдань майбутньої професії є головною умовою якісної підготовки лікаря; Резюме. В процессе профессиональной подготовки студентов-медиков особое место занимает решение нестандартных ситуационных задач. Систематичность тренинга в решении задач будущей профессии является главным условием качественной подготовки врача; Absract. Decision of non-standard tasks plays an important role in the process of professional training of medical students. Systematization of the training course on decision of future profession tasks is the main condition of the good training of doctor.Документ Контроль якості навчання на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2016) Карпенко, Ольга Олександрівна; Карпенко, Ольга Александровна; Karpenko, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andryanova, O. Yu.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Ващенко, Ірина Юріївна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Vashchenko, I. Yu.; Чуприна, Леонід Федорович; Чуприна, Леонид Фёдорович; Chupryna, L. F.; Моргун, Наталія Анатоліївна; Моргун, Наталья АнатольевнаСистема контролю за якістю навчального процесу на кафедрі охоплює складові об'єкти системи контролю, мету, інтенсивність, комплексність, зв'язок керівного впливу із системою контролю, використання електронної обчислювальної техніки для аналізу результатів; Система контроля качества учебного процесса на кафедре охватывает составляющие объекты системы контроля, цель, интенсивность, комплексность, связь руководящего воздействия с системой контроля, использования электронной вычислительной техники для анализа результатов; The system of control over the quality of the educational process at the department covers the components of the control system, the purpose, intensity, complexity, the connection of the management influence with the control system, the use of electronic computing for the analysis of the results.Документ Контроль якості підготовки лікарів-стоматологів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018) Каськова, Людмила Федорівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Kaskova, L. F.; Амосова, Людмила Іванівна; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Новікова, Світлана Чеславна; Новикова, Светлана Чеславна; Novikova, S. Ch.; Кулай, Ольга Олександрівна; Кулай, Ольга Александровна; Kulai, O. O.; Андріянова, Ольга Юріївна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Andriyanova, O. Yu.; Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленко, Светлана Анатольевна; Pavlenko, S. A.Документ Критерії, що впливають на формування іміджу викладача в очах здобувачів вищої освіти(Полтава : Астрая, 2024) Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Садовські, Марина Олександрівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Амосова, Людмила Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Садовски, Марина Александровна; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Amosova, L. I.; Ulasevych, L. P.; Sadovski, M. O.Стаття розкриває питання формування іміджу викладача закладу вищої освіти. Натепер, поняття «імідж» досить актуальне, оскільки особливості його формування та значення для професійної діяльності викладача займає ключову роль. Відповідно до визначення, іміджелогія - це наука про технологію створення особистісної привабливості, вважається галуззю наукового знання, що допомагає оволодіти механізмами ефективного впливу людини на інших людей. Ця наука пов'язана із виробничою, інтелектуальною та творчою діяльністю людини. Для представників сфери освітиможуть бути корисними такі складові як: імідж-середовище, речовий імідж, габітарний імідж, вербальний імідж, кінетичний імідж тощо.Документ Методи визначення кінцевого рівня знань здобувачів освіти під час підсумкового контролю(Полтавський державний медичний університет, 2024) Каськова, Людмила Федорівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Амосова, Людмила Іванівна; Новікова, Світлана Чеславна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Андріянова, Ольга Юріївна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Уласевич, Лариса Павловна; Амосова, Людмила Ивановна; Новикова, Светлана Чеславна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Kaskova, L. F.; Ulasevych, L. P.; Amosova, L. I.; Novikova, S. Ch.; Pavlenkova, O. S.; Andriyanova, O. Yu.У статті представлено методи визначення кінцевого рівня знань здобувачів вищої освіти, їхні функції й завдання. Метою визначено вдосконалення методики оцінювання, яка використовується під час вивчення дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія».Документ Організація освітнього процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань в умовах дистанційного навчання(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Каськова, Людмила Федорівна; Новікова, Світлана Чеславна; Амосова, Людмила Іванівна; Хміль, Олена Всеволодівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Новикова, Светлана Чеславна; Амосова, Людмила Ивановна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Уласевич, Лариса Павловна; Kaskova, L. F.; Novikova, S. Ch.; Amosova, L. I.; Khmil, E. V.; Ulasevych, L. P.Висвітлено застосування сучасних технологій, форм і методів організації освітнього процесу на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань в умовах дистанційного навчання майбутніх лікарів-стоматологів.Документ Основні аспекти підвищення якості підготовки фахівців(Полтавський державний медичний університет, 2024) Амосова, Людмила Іванівна; Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Андріянова, Ольга Юріївна; Уласевич, Лариса Павлівна; Янко, Наталія Валентинівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Амосова, Людмила Ивановна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Уласевич, Лариса Павловна; Янко, Наталья Валентиновна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Andriyanova, O. Yu.; Ulasevych, L. P.; Yanko, N. V.; Vashchenko, I. Yu.Розглянуто окремі питання щодо підвищення якості вищої освіти з урахуванням сучасних вимог задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці висококваліфікованих фахівців нового поколінняДокумент Особливості організації самостійної роботи студентів при викладанні фахових дисциплін(Українська медична стоматологічна академія, 2019) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Кулай, Ольга Олександрівна; Амосова, Людмила Іванівна; Яценко, Олег Ігорович; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Кулай, Ольга Александровна; Яценко, Олег Игоревич; Амосова, Людмила Ивановна; Amosova, L. I.; Kaskova, L. F.; Andriyanova, O. Yu.; Kulai, O. O.Висвітлено самостійну роботу студентів як напрям навчання, який сприяє формуванню самостійності, ініціативності, дисциплінованості, почуття відповідальності, необхідних майбутньому фахівцю в навчанні та професійній діяльності; The article is devoted to the independent work of students as a direction of education which contributes to the formation of self-sustainability, initiative, discipline, sense of responsibility, necessary for the future of speciality in teaching and professional activities.Документ Особливості підготовки здобувачів освіти стоматологічного профілю до складання ОСП(К)І на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології(Полтавський державний медичний університет, 2025) Каськова, Людмила Федорівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Амосова, Людмила Іванівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Новікова, Світлана Чеславна; Янко, Наталія Валентинівна; Хміль, Олена Всеволодівна; Садовські, Марина Олександрівна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Уласевич, Лариса Павловна; Амосова, Людмила Ивановна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Новикова, Светлана Чеславна; Янко, Наталья Валентиновна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Садовски, Марина Александровна; Kaskova, L. F.; Ulasevych, L. P.; Amosova, L. I.; Pavlenkova, O. S.; Novikova, S. Ch.; Yanko, N. V.; Khmil, E. V.; Sadovski, M. O.Об’єктивний структурований клінічний іспит (далі ОСП(К)І) став важливою частиною освіти стоматологічного профілю, забезпечуючи інтеграцію теоретичних знань і практичних навичок. Викладачі кафедри дитячої терапевтичної стоматології використовують сучасні методи навчання в підготовці до атестації: рольові ігри, групові дискусії, симуляції, методику «мозкового штурму», клінічне навчання, кейс-методи і аналіз клінічних ситуацій, виконання ситуаційних задач. Отримані результати оцінювання знань здобувачів освіти з дитячої терапевтичної стоматології вказують на правильний напрям діяльності викладачів у виборі методів навчання. Объективный структурированный клинический экзамен (далее ОСП(К)Э) стал важной частью образования стомалогического профиля, обеспечивая интеграцию теоретических знаний и практических навыков. Преподаватели кафедры детской терапевтической стоматологии используют современные методы обучения в подготовке к аттестации: ролевые игры, групповые дискуссии, симуляции, методику «мозгового штурма», клиническое обучение, кейс-методы и анализ клинических ситуаций, выполнение ситуационных задач. Полученные результаты оценки знаний соискателей по детской терапевтической стоматологии указывают на правильное направление деятельности преподавателей в выборе методов обучения. An objective structured clinical exam has become an important part of dental education, ensuring the integration of theoretical knowledge and practical skills. Teachers of the Department of Pediatric Therapeutic Dentistry use modern teaching methods in preparation for certification, namely role-playing games, group discussions, simulations, brainstorming, clinical training, case methods and analysis of clinical situations, solving situational problems. In turn, the results of the assessment of knowledge of students in pediatric therapeutic dentistry indicate the right direction of teachers in choosing teaching methods.Документ Перспективи застосування інформаційних технологій у навчальному процесі лікарів-стоматологів(Полтавський державний медичний університет, 2022) Каськова, Людмила Федорівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Амосова, Людмила Іванівна; Янко, Наталія Валентинівна; Яценко, Павло Ігорович; Каськова, Людмила Фёдоровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Амосова, Людмила Ивановна; Янко, Наталия Валентиновна; Яценко, Павел Игоревич; Kaskova, L. F.; Andriyanova, O. Yu.; Amosova, L. I.; Yanko, N. V.; Yatsenko, P. I.Інформаційні технології, розвиваючись із кожним днем, дозволяють підвищувати ступінь продуктивності в освітньому процесі, робити його цікавим для студентів, мотивувати їх до активної пізнавальної діяльності, що, безумовно, дає їм можливість здобути якісну освіту. При впровадженні методів візуалізації в медичних закладах вищої освіти ці методики показують, що надавати медичну інформацію для навчання можна в різних формах.Документ Принципи фасилітації в навчальному процесі(Полтавський державний медичний університет, 2025) Каськова, Людмила Федорівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Іванівна; Уласевич, Лариса Павлівна; Садовські, Марина Олександрівна; Ващенко, Ірина Юріївна; Андріянова, Ольга Юріївна; Мархоцька, Юлія Віталіївна; Каськова, Людмила Фёдоровна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Амосова, Людмила Ивановна; Уласевич, Лариса Павловна; Садовски, Марина Александровна; Ващенко, Ирина Юрьевна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Мархоцкая, Юлия Витальевна; Kaskova, L. F.; Pavlenkova, O. S.; Amosova, L. I.; Ulasevych, L. P.; Sadovski, M. O.; Vashchenko, I. Yu.; Andriyanova, O. Yu.; Markhotska, Yu. V.Висвітлено ключові якості викладача як наставника в освітньому процесі, принципи й види фасилітації, які допомагають викладачу під час проведення практичних і лекційних занять у вищій школі. Освещены ключевые качества преподавателя как наставника в образовательном процессе, принципы и виды фасилиции, которые помогают преподавателю во время проведения практических и лекционных занятий в высшей школе. Key qualities of a teacher as a mentor in the educational process. Principles and types of facilitation that help the teacher during practical and lecture classes in higher education.Документ Реалії, проблеми й перспективи підготовки магістрів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології з профілактикою стоматологічних захворювань(Українська медична стоматологічна академія, 2021) Амосова, Людмила Іванівна; Кулай, Ольга Олександрівна; Андріянова, Ольга Юріївна; Солошенко, Юлія Іванівна; Павленкова, Оксана Сергіївна; Амосова, Людмила Ивановна; Кулай, Ольга Александровна; Андриянова, Ольга Юрьевна; Солошенко, Юлия Ивановна; Павленкова, Оксана Сергеевна; Amosova, L. I.; Kulai, O. O.; Andriyanova, O. Yu.; Soloshenko, Yu. I.; Pavlenkova, O. S.Висвітлено актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти України й перспективні напрями її розвитку задля досягнення рівня міжнародних стандартів і сприяння підготовці нового покоління висококваліфікованих медичних фахівців.Документ Роль викладача вищого навчального закладу в організації самостійної роботи студентів(Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2017) Павленко, Світлана Анатоліївна; Павленкова, Олена Вікторівна; Сидорова, Алла Іванівна; Амосова, Людмила Іванівна; Ткаченко, Ірина Михайлівна; Павленкова, Елена Викторовна; Сидорова, Алла Ивановна; Амосова, Людмила Ивановна; Ткаченко, Ирина Михайловна; Amosova, L. I.; Pavlenko, S. A.; Sidorova, A. I.; Pavlenkova, E. V.; Tkachenko, I. M.; Павленко, Светлана АнатольевнаЙде мова про роль та вплив викладачів Вищих навчальних закладів на організацію самостійної роботи студентів Вищих медичних навчальних закладів в сучасних умовах, враховуючи індивідуальні типологічні особливості студентів.