Навчально-методичні видання. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні видання. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки за Автор "Козуб, Галина Миколаївна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Майстерність публічного виступу : практичний посібник з риторики(ПВІЗ, 2005) Козуб, Галина Миколаївна; Авраменко, Володимир Миколайович; Ісаєнко, Тетяна КостянтинівнаДокумент Система тестів з української мови як іноземної для студентів усіх спеціальностей. Практикум(Полтавський національний технічний університет ім. Ю. Кондратюка, 2010) Козуб, Галина Миколаївна; Ісаєнко, Тетяна КостянтинівнаУ практикумі представлена система тестів з української мови як іноземної для студентів 1-4 курсів усіх спеціальностей. Тести охоплюють усі розділи навчальної програми для студентів-іноземців. Практикум призначений для студентів-іноземців, викладачів основних курсів та підготовчого відділення ВНЗ; В практикуме представлена система тестов по украинскому язіку как иностранному для студентов 1-4 курсов всех специальностей. Тесты охватывают все разделы учебной программы для студентов-иностранцев. Практикум предназначен для студентов-иностранцев, преподавателей основных курсов и подготовительного отделения вузов; The system of tests for students of Ukrainian language for students of 1-4 courses of special courses is presented at the workshop. Testes are willing to learn new programs for students and minors. Workshop of recognition for students, inventors, lecturers of basic courses and preparatory courses for VNZ.Документ Система устной и письменной речи в практике преподавания НСР на подготовительном отделении(2011) Козуб, Галина Николаевна; Кириченко, Ольга Николаевна; Козуб, Галина МиколаївнаВ статье исследуется проблемы развития устной и письменной речи студентов-иностранцев при изучении научного стиля речи, взят опыт работы преподавателей подготовительного отделения Технического университета, анализируются трудности практического овладения научной речью и намечаются перспективы дальнейшего изучения проблемы. У статті вирішується проблеми розвитку усного та писемного мовлення студентів-іноземців під час вивчення наукового стилю мовлення, на досвіді роботи викладачів підготовчого відділення Технічного університету аналізуються складнощі практичного оволодіння науковим мовленням та накреслюються подальші перспективи вивчення проблеми. The article is devoted to the problem of developing foreign students oral and written speech in process of learning scientific style of speech. The difficulties of practical mastering of scientific speech are being analyzed using the experience of teachers of preliminary courses in Technical University. Further perspectives of examining the problems are being outlined.Документ Читаємо українською : навчальний посібник для іноземних студентів 1-2 курсів (соціокультурний аспект). II частина(Полтава : ФОП Гаража М.Ф., 2019) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Шевченко, Олена Миколаївна; Козуб, Галина МиколаївнаНавчальний посібник «Читаємо українською» містить тексти і діалоги, що вирізняються стилістичним розмаїттям, невеликим обсягом, доступністю і чіткістю будови, цікавим змістом і належним лексико-граматичним оформленням. До всіх текстів передбачені завдання. Післятекстові завдання укладені з урахуванням таких психологічних процесів як логічне мислення, пам’ять, володіння мовним оформленням думки, емоційне ставлення до подій і героїв. Уміщений матеріал відповідає навчальному плану, а тематика і сфери спілкування – чинній програмі «Іноземна мова (українська)». Навчальний посібник призначений для англомовних студентів закладів вищої освіти МОЗ України.Документ Читаємо українською. Частина I(Полтава : ФОП Гаража М. Ф., 2018) Лещенко, Тетяна Олександрівна; Шевченко, Олена Миколаївна; Козуб, Галина МиколаївнаПосібник «Читаємо українською» містить тексти і діалоги, що вирізняються стилістичним розмаїттям, невеликим обсягом, доступністю і чіткістю будови, цікавим змістом і належним лексико-граматичним оформленням. До всіх текстів передбачені завдання. Післятекстові завдання укладені з урахуванням таких психологічних процесів як логічне мислення, пам’ять, володіння мовним оформленням думки, емоційне ставлення до подій і героїв. Уміщений матеріал відповідає навчальному плану, а тематика і сфери спілкування – чинній програмі «Іноземна мова (українська)». Посібник призначений для студентів медичних спеціальностей (початковий рівень).