2018
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2018 за Автор "Bieliaieva, O. M."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Methodological Feasibility of Using the Content and Language Integrated Learning Approach in Medical Education(2018) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Лисанець, Юлія Валеріївна; Лисанец, Юлия Валериевна; Lysanets, Yu. V.У статті представлено досвід опрацювання онлайн-курсу “Understanding Language” (University of Southampton) на базі навчальної електронної платформи “FutureLearn”. Досліджено методологічний потенціал предметно-мовного інтегрованого навчання (Content and Language Integrated Learning) у контексті викладання дисциплін медичного циклу студентам англомовної форми навчання. Простежено основні етапи розвитку досліджуваного підходу; окреслено провідні методологічні алгоритми його впровадження у вищій медичній освіті. Обґрунтовано доцільність застосування методики предметно-мовного інтегрованого навчання у процесі підготовки фахівців галузі знань 22 «Охорона здоров’я». Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів; The article presents the experience of participating in the online course “Understanding Language” (University of Southampton) based on the “FutureLearn” digital education platform. The authors examined the methodological potential of Content and Language Integrated Learning (CLIL) in the context of delivering classes in medical subjects to English-speaking foreign students. The basic stages of CLIL development have been traced; the leading methodological algorithms for its implementation in higher medical education have been outlined. The authors substantiated the expediency of using the CLIL method in the process of training specialists in the field of knowledge 22 “Healthcare”. The study may be of interest to teachers of English at medical universities, as well as to professionals from other areas in planning training sessions and development of teaching materials; В статье представлен опыт прохождения онлайн-курса “Understanding Language” (University of Southampton) на базе учебной электронной платформы “FutureLearn”. Исследован методологический потенциал предметно-языкового интегрированного обучения (Content and Language Integrated Learning) в контексте преподавания дисциплин медицинского цикла студентам англоязычной формы обучения. Прослежены основные этапы развития исследуемого подхода; обозначены ведущие методологические алгоритмы его внедрение в высшем медицинском образовании. Обоснована целесообразность применения методики предметно-языкового интегрированного обучения в процессе подготовки специалистов отрасли знаний 22 «Здравоохранение». Исследование может представлять интерес для преподавателей английского языка в медицинских вузах, а также для специалистов из других профессиональных областей в процессе планирования учебных занятий и разработки учебно-методических материалов.Документ Взаємодія викладача і студентів у процесі консультування стосовно навчання професійно-орієнтованого іншомовного мовлення(2018) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Гончарова, Євгенія Євгенівна; Гончарова, Евгения Евгеньевна; Honcharova, Y. Y.Стаття присвячена питанню організації консультування на диференційованій основі в процесі навчання професійно-орієнтованого іншомовного мовлення. Розглядається система взаємообумовлених дій викладача та студентів під час проведення консультацій. Досліджується використання дидактичних впливів із метою активізації засвоєння професійно значущого навчального матеріалу; The paper considers the issue of differential approach to the tutorial management during the process of professionally-oriented foreign language speaking. The system of the interrelated “teacher-students” activities during the tutorials is elucidated. The use of didactic impacts to intensify the acquisition of the professional meaningful learning material is investigated; Статья посвящается вопросу организации консультирования на основе дифференциации в процессе обучения профессионально-ориентированной иноязычной разговорной речи. Рассматривается система взаимообусловленных действий преподавтеля и студентов во время проведения консультаций. Исследуется использование дидактических воздействий с целью активизации усвоения профессионально значимого учебного материала.Документ Вимоги до особистості лікаря у творчій спадщині Гіппократа і Д. С. Самойловича(2018) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.Викладено результати порівняльного дослідження поглядів засновника європейської медицини Гіппократа і видатного українського вченого-епідеміолога Данила Самойловича на особистість лікаря та його моральні якості зокрема. Показано, що ці вимоги, сформовані ще в Античності, не втрачали своєї актуальності у XVIII столітті та в цілому відповідають вимогам постіндустріального суспільства до лікаря нової генерації. Висвітлено деякі цікаві факти з біографії самого Данила Самойловича; Изложены результаты сравнительного исследования взглядов основателя европейской медицины Гиппократа и выдающегося украинского ученого-эпидемиолога Данилы Самойловича на личность врача и его моральные качества. Показано, что эти требования, которые были сформулированы еще в Античности, не теряли своей актуальности и в XVIII веке и в целом соответствуют требованиям постиндустриального общества, предъявляемым к врачу нового поколения. Изложены некоторые интересные факты из биографии самого Данилы Самойловича.Документ Запровадження симуляційних технологій у вищу медичну освіту як один із факторів підвищення рівня практичної підготовки майбутніх лікарів(2018) Ждан, Вячеслав Миколайович; Ждан, Вячеслав Николаевич; Zhdan, V. M.; Дворник, Валентин Миколайович; Дворник, Валентин Николаевич; Dvornyk, V. M.; Білаш, Сергій Михайлович; Билаш, Сергей Михайлович; Bilash, S. M.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.Розглянуто переваги інноваційної педагогічної технології – симуляційного навчання. Показано, що робота із симуляторами, манекенами, фантомами, віртуальними тренажерами забезпечує умови для ефективного, безпечного і психологічно комфортного відпрацювання практичних навичок майбутніх лікарів. У висновках зазначається, що, незважаючи на безумовні переваги, симуляційне навчання є лише однією з новітніх педагогічних технологій, а тому не може повністю замінити навчання «біля ліжка хворого» і не передбачає відмову від традиційних організаційних форм навчання у вищих медичних навчальних закладах; The advantages of such innovative pedagogical technology as simulation training are considered. It is shown that work with simulators, manikins, phantoms, virtual simulators provides conditions for efficient, safe and psychologically comfortable training of practical skills of future doctors. The authors state that, despite the undeniable advantages, simulation training is only one of the newest pedagogical technologies, and therefore can not completely replace the training «at the bed of the patient» and does not reject traditional organizational forms of study at higher medical schools; Рассматриваются преимущества такой инновационной педагогической технологии, как симуляционное обучение. Показано, что работа с симуляторами, манекенами, фантомами, виртуальными тренажерами создает условия для эффективной, безопасной и психологически комфортной отработки практических навыков будущих врачей. В заключении подчеркивается, что, несмотря на безусловные преимущества, симуляционное обучение является лишь одной из педагогических технологий, в связи с чем не может целиком заменить «обучение у постели больного» и не предусматривает отказ от традиционных организационных форм обучения в высших медицинских учебных заведениях.Документ Латиномовні включення як інтегральна характеристика писемних наукових текстів(Видавництво Астрая, 2018) Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.; Пісоцька, Олена Олександрівна; Песоцкая, Елена Александровна; Pisotska, O. O.; Синиця, Валентина Григорівна; Синица, Валентина Григорьевна; Synytsia, V. H.Розглянуті інтегральні характеристики писемних наукових текстів. Особливу увагу автори приділяють різнорівневим засобам латинської мови, що забезпечують реалізацію закону мовної економії; The article examines the integral characteristics of written scientific texts. Attention is paid to multi-level means of the Latin language with the help of which the law of linguistic economy is implemented in scientific texts; Рассматриваются интегральные характеристики письменных научных текстов. Особое внимание авторы уделяют разноуровневым средствам латинского языка, которые обеспечивают реализацию закона языковой экономии.Документ Порівняльний аналіз показників якості освітньої діяльності ВДНЗУ «УМСА» за 2013 - 2017 рр.(Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018) Ждан, Вячеслав Миколайович; Ждан, Вячеслав Николаевич; Zhdan, V.; Дворник, Валентин Миколайович; Дворник, Валентин Николаевич; Dvornik, V.; Бобирьов, Віктор Миколайович; Бобырев, Виктор Николаевич; Bobyriov, V. M.; Білаш, Сергій Михайлович; Билаш, Сергей Михайлович; Bilash, S. M.; Бєляєва, Олена Миколаївна; Беляева, Елена Николаевна; Bieliaieva, O. M.Проаналізовано дані незалежних джерел, які підтверджують якість освітньої діяльності ВДНЗУ «УМСА» протягом 2013 – 2017 рр. Виявлено позитивну динаміку двох основних показників якості освітньої діяльності: «оцінка якості науково-педагогічного потенціалу» і «оцінка якості навчання»; Проанализированы данные независимых источников, подтверждающие качество образовательной деятельности, проводимой ВГУЗУ «УМСА» на протяжении 2013 – 2017 гг. Выявлена позитивная динамика роста основных показателей качества образовательной деятельности таких, как «качество научно-педагогического потенциала» и «оценка качества обучения»; The data of independent sources confirming the quality of educational activity provided by the Higher State Educational Establishment «UMSA» over the period 2013 – 2017 have been analyzed. Positive growth dynamics regarding the basic quality indices of educational activity, namely, «quality of scientific-pedagogical potential» and «assessment of education quality» has been determined.