Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Andreiko, S. S."

Зараз показуємо 1 - 20 з 21
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Clinical thinking аs an important element of effective professional activity of the future medical worker
    (Полтавський державний медичний університет, 2023) Bobukh, V. V. ; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Bilash, V. P.; Oliinichenko, Ya. O.; Shkolna, O. V.; Bilash, S. M.; Бобух, Валерія Валеріївна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Білаш, Валентина Павлівна; Олійніченко, Ярина Олександрівна; Школьна, Олена Віталіївна; Білаш, Сергій Михайлович
    Clinical thinking plays a significant role in training highly qualified medical workers, as it creates the basis for transforming acquired knowledge into the ability to apply it in practical activities. For healthcare workers, the formation of professional competence is significant, a combination of a high level of theoretical knowledge, professional skills, practical skills, the creative potential of an individual and a culture of communication. A significant role in this is played by the ability of medical workers to think "clinically", to learn to express their own opinions, to analyze and think logically, and to react quickly and highly qualified in critical situations. The formation of clinical thinking begins already during training in a medical institution and is further improved during one's professional activity. In addition, various modern teaching methods play a significant role in forming clinical thinking. These include the case method, the business game method, the "brainstorming" method, as well as the use of situational tasks. All these methods aim to teach students to fulfil their professional duties with dignity and apply the acquired knowledge in practical activities. In addition, the combination of these methods contributes not only to the formation of clinical thinking but also has a direct impact on both creative and critical thinking since it is impossible to draw a clear line between these concepts, especially when it comes to medical workers. Therefore, nurses' combination of essential, creative and clinical thinking elements is a crucial element of effective professional activity.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Development of professional competencies of future healthcare professionals using digital learning objects
    (Полтавський державний медичний університет (м. Полтава, Україна), 2025-02-17) Bobukh, V. V.; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Oliinichenko, Ya. O.; Bilash, V. P.; Bilash, S. M.; Shkolna, O. V.; Бобух, Вікторія Валеріївна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Олійніченко, Ярина Олександрівна; Білаш, Валентина Павлівна; Білаш, Сергій Михайлович; Школьна Олена Віталіївна
    An essential element of modern medical education and the healthcare system is training future nurses who provide nursing care, perform medical manipulations, actively interact with patients and support doctors in the treatment process. Given the scientific and technological process that penetrates all spheres of human activity, including the educational space, an integral part of the training of medical professionals at various levels is the use of digital learning objects – digital materials created to support and improve the educational process. These include e-textbooks, interactive courses, multimedia presentations, video and audio materials, test programs, simulators, virtual and augmented reality, etc. The article analyzes some of the most common digital learning objects used at the Professional College of Medicine and Pharmacy of Poltava State Medical University in the training of professional junior bachelors in the speciality 223 Nursing and their impact on the formation of professional competencies of future healthcare professionals. Immersive technologies based on the use of such phenomena as virtual, augmented and mixed reality play a significant role. To create an immersive educational environment, we use ONIKO multimedia systems that allow students to immerse themselves in virtual reality with VR glasses for an in-depth study of 3D projections of various organs and systems and to work with an interactive medical simulator that uses virtual patient technology. In addition, multimedia presentations and Google Classroom are widely used. It has been established that the integrated use of these digital learning objects allows for creating a flexible and effective learning environment that promotes the development of professional competencies and readiness to work in real clinical settings. Важливим елементом сучасної медичної освіти та системи охорони здоров’я є підготовка майбутніх медичних сестер, які забезпечують надання доглядової допомоги, здійснюють медичні маніпуляції, активно взаємодіють з пацієнтами та підтримують лікарів у процесі лікування. Зважаючи на науковотехнічний процес, який проникає в усі сфери людської діяльності, зокрема освітній простір, невід’ємною складовою підготовки медичних фахівців різних рівнів є застосування в навчальному процесі електронних освітніх ресурсів – цифрових матеріалів, створених для підтримки та вдосконалення освітнього процесу. До них відносять електронні підручники, інтерактивні курси, мультимедійні презентації, відео- та аудіоматеріали, тестові програми, симулятори, віртуальну та доповнену реальності тощо. У статті проаналізовані деякі з найпоширеніших електронних освітніх ресурсів, які використовуються у фаховому медико-фармацевтичному коледжі Полтавського державного медичного університету при підготовці фахових молодших бакалаврів за спеціальністю 223 Медсестринство та їх вплив на формування професійних компетентностей майбутніх медичних працівників. Значну роль відіграють імерсійні технології, які ґрунтуються на використанні таких феноменів як віртуальна, доповнена та змішана реальність. Для створення імерсійного освітнього середовища залучені мультимедійні комплекси «ОНІКО», які дають змогу здобувачам фахової передвищої освіти поринути за допомогою VR-окулярів у віртуальну реальність для поглибленого вивчення 3D проєкції різних органів та систем, а також працювати інтерактивним медичним симулятором, що використовує технологію віртуальних пацієнтів. Крім того, широко застосовуються мультимедійні презентації та Google Classroom. Було встановлено, що комплексне використання зазначених електронних освітніх ресурсів дозволяє створити гнучке та ефективне освітнє середовище, що сприяє розвитку професійних компетенцій та готовності до роботи у реальних клінічних умовах.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Актуальні проблеми вищої, професійної освіти та освіти дорослих у компаративістичній перспективі
    (Інститут педагогіки НАПН України, 2020-05-28) Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.; Бобух, Валерія Валеріївна; Бобух, Валерия Валериевна; Bobukh, V. V.
    Розкрито сутність поняття «емпатія» як усвідомлене співпереживання психічних станів і почуттів іншої людини задля ефективної взаємодії; обґрунтовано структуру професійної емпатії, що включає індивідуально-психологічні якості, уміння і навички та складається з емоційного, когнітивного та поведінкового компонентів. Емоційний компонент включає здатність розпізнавати та розуміти емоційні стани іншої людини і характеризується як форма співучасті. Когнітивний компонент – це здатність «перенести» себе в стан, почуття іншої людини, для якого характерні сприйняття та розуміння внутрішнього світу іншої людини. Поведінковий компонент ґрунтується на здатності знаходити та застосовувати такі способи взаємодії, що полегшать стан іншої людини, нададуть їй дієву допомогу.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Актуальні проблеми демократизації контролю навчальної діяльності студентів
    (Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», 2018) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundiy, Zh. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.
    Розкрито питання застосування деяких видів і методів контролю як дидактичного засобу управління навчанням -забезпечення його ефективності приведенням до системи знань, умінь, навичок студентів, самостійного застосування здобутих знань на практиці, стимулювання їх до навчальної діяльності, формування прагнення до самоосвіти.The article describes the application of some types and methods of control as a didactic mean of teaching management –providing its effectiveness by making the system of students’ knowledge, abilities and skills, t he independent application of the knowledge that was gained in practice, encouraging them to study, forming a desire for self-education.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Викладання гуманітарних дисциплін у медичних та фармацевтичних навчальних закладах
    (Черкаська медична академія. - Видавець Ольга Вовчок - 2018, 2018-10-15) Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.; Білецька, Вікторія Вікторівна; Билецкая, Виктория Викторовна; Bilecka, V. V.
    Актуальність даної статті зумовлена необхідністю формування нової соціокультурної генерації інтелектуальної еліти в медико - фармацевтичній галузі, зважаючи на зростання в українському суспільстві негативних тенденцій, пов’язаних із процесами декультуризації та деструкції морально- етичних ідеалів та світоглядних орієнтирів сучасної молоді. Крім того, більшість студентів-медиків вважають непотрібним вивчення соціогуманітарних наук, адже вони, на їх думку, ніяк не пов’язані з медичною та фармацевтичною сферою, а отже не допомагають у формуванні професійних вмінь та навичок у даних областях. Така точка зору далека від розуміння реальних завдань, які виконують гуманітарні науки у підготовці майбутніх медиків та фармацевтів. В першу чергу вони покликані забезпечити, окрім механічного засвоєння інформації студентами, розвиток їх культури мислення, розширення словникового запасу для удосконалення взаємодії з соціумом, а також формування знань, пов’язаних із історією та культурою власного народу. Таким чином, однією з найактуальніших проблем діяльності медичних навчальних закладів є гармонійне поєднання гуманітарної підготовки майбутніх фахівців з їх професійним становленням.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Використання мультимедійних засобів у викладанні хімії
    (Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2015) Сизоненко, Наталія Валентинівна; Сызоненко, Наталия Валентиновна; Syzonenko, N. V.; Kucenko, N. P.; Куценко, Наталия Петровна; Куценко, Наталія Петрівна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.
    У статті обґрунтовується доцільність використання мультимедійних засобів навчання - мультимедійних презентацій, відеодемонстрацій, відеофільмів на лекціях, лабораторних і практичних заняттях. ; В статье обосновывается целесообразность использования мультимедийных средств обучения - мультимедийных презентаций, видеодемонстраций, видеофильмов на лекциях, лабораторных и практических занятиях.;The article substantiates the expediency of using multimedia teaching tools - multimedia presentations, video demonstrations, video films at lectures, laboratory and practical classes.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Використання тестового контролю знань студентів у викладанні хімічних дисциплін
    (Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2018-03-22) Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.; Сизоненко, Наталія Валентинівна; Сизоненко, Наталья Валентиновна; Syzonenko, N. V.; Куценко, Наталія Петрівна; Куценко, Наталия Петровна; Kucenko, N. P.
    Розглянуто завдання і функції контролю знань студентів, обґрунтовується доцільність використання тестового контролю при викладанні хімічних дисциплін на фармацевтичному відділенні медичного коледжу.Tasks and functions of controlling students,knowledge are considered. The feasibility of using test control in teaching chemical disciplines at the Pharmaceutical Department of Medical College has been substantiated.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Доцільність використання ігрових технологій у вивченні гуманітарних дисциплін студентами ВНЗ
    (Харків. Видавництво НФаУ 2016, 2016-04-14) Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.; Білецька, Вікторія Вікторівна; Билецкая, Виктория Викторовна; Biletska, V. V.; Мартиненко, Наталія Володимирівна; Мартыненко, Наталья Владимировна; Martynenko, N. V.
    На сьогодні впровадження інноваційних технологій у процес радикального реформування системи освіти України посідає одне з провідних місць. Особлива увага до цього питання пояснюється в першу чергу потребою оновлення та удосконалення змісту навчальних курсів гуманітарних дисциплін шляхом залучення компетентнісного підходу. Останній передбачає активне впровадження в навчальний процес інтерактивних педагогічних технологій, без яких неможлива повноцінна інтеграція українських освітян у світовий культурно-освітній простір. Крім того, до сьогодні дискусійним лишається питання підвищення ефективності навчального процесу у вищому навчальному закладі, досягнення високого інтелектуального розвитку студентів, забезпечення оволодіння ними навичками саморозвитку особистості. Значною мірою цього можна досягти, шляхом впровадження ігрових технологій у систему освіти ВНЗ. Завдання знаходження оптимальних варіантів і моделей ігрової взаємодії стосовно умов вищої школи в Україні обумовлює актуальність даного дослідження.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    З досвіду впровадження бінарних занять у медичному коледжі
    (Українська медична стоматологічна академія, 2019-03-21) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.
    Проаналізовано практичну цінність використання бінарних занять як однієї з форм інтегрованого навчання. Акцентовано на діяльності використання бінарного заняття для забезпечення якісної професійної підготовки на прикладі таких дисциплін як латинська мова і фармакологія з медичною рецептурою для майбутніх медичних сестер і фармацевтів. The article focuses on the practical value оf using binary classes in teaching as one of the approaches to integrative learning. The article reveals the achievement of the goal using binary classes through the successful preparation and implementation of the educational objectives of the Latin language and pharmacology with prescription writing disciplines for future nurses and pharmacists - ensuring quality training.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Засоби активізації самостійної роботи студентів при викладанні хімії
    (Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія", 2017) Сизоненко, Наталія Валентинівна; Сызоненко, Наталия Валентиновна; Syzonenko, N. V.; Kucenko, N. P.; Куценко, Наталия Петровна; Куценко, Наталія Петрівна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.
    У статті розглядаються особливості організації самостійної роботи студентів та засоби її активізації як невід’ємної складової викладання хімії з урахуван-ням сучасних вимог.; В статье рассматриваются особенности организации самостоятельной работы студентов и средства ее активизации как неотъемлемой составляющей преподавания химии с учетов нием современных требований.;The article deals with the peculiarities of the organization of independent work of students and the means of its activation as an integral part of teaching chemistry with the consideration of modern requirements.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Методична робота як надійне підґрунтя забезпечення якості освітнього процесу у медичному коледжі
    (КВНЗ "Житомирський медичний інститут" Житомирської обласної ради, 2018-10-25) Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.; Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Vonsovych, L. P.
    The importance of methodical work as one of the directions of providing the qualitative educational process is revealed. This quality can be provided by the creation and implementation of educational programs, the quality of teaching staff, the quality of student training, the improvement of professional skills and creative potential of teachers, the development of innovative activities of the teaching staff. The focus is on the components of the educational process: the definition of purpose, forms and methods, expected results and peculiarities of the use of interactive technologies in improving the teacher's professional development. Методична робота в коледжі, як процес освітньої діяльності, є надійним підґрунтям забезпечення здобуття якісної вищої освіти. Головні складові цього процесу - визначення мети, форм і методів, очікуваних результатів. Мета даної роботи розкрити важливість методичної роботи як одного із напрямків забезпечення якості освітнього процесу через створення та реалізацію освітніх програм, розвиток інноваційної діяльності педагогічного колективу.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Педагогічні умови реалізації основних засад студентоцентризму
    (Полтавський обл. ін-т післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського; Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, 2020-01) Біланова, Лариса Павлівна; Биланова, Лариса Павловна; Bilanova, L. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.
    Теоретично визначено та обгрунтовано педагогічні умови реалізації основних засад студентоцентризму у закладах вищої освіти. Ними є: вивчення індивідуальних і вікових особливостей студентів, можливостей індивідуалізації освітнього процесу; розроблення індивідуальних стратегій навчання кожного студента; залучення студентів до прийняття рішень щодо навчання та усвідомлення почуття відповідальності за них; формування потреби в самоосвіті, самовихованні, саморозвитку, самоактуалізації та соціалізації; розвиток позитивної самомотивації; запровадження системи тьюторства та фасилітації; створення доброзичливої атмосфери освітнього процесу, розвиток критичного та креативного мислення; організація змісту навчання та ретельний відбір навчального матеріалу, враховуючи рівень знань студентів, напрямок їхньої підготовки; наближення процесу навчання до реальних умов фахової діяльності; створення ситуацій успіху та стимулювального до навчання освітнього середо-вища шляхом використання сучасних форм, методів і прийомів навчання.Theoretically defined and substantiated the pedagogical conditions for realization of personally oriented education of students of medical specialties of higher education institutions. They are: the study of individual and age characteristics of students, the possibilities of individualization of the educational process; developing individual learning strategies for each student; involving students in making decisions about learning and awareness responsibility about them; formation of student’s need for self-education, self-development, self-actualization and socialization; formation ofstudents positive self-motivation; introduction of tutoring and facilitation system; creating a welcoming atmosphere of the educational process, developing critical and creative thinking; organization of the content of education and it careful selection, taking into account the level of knowledge of students, their preferences in education; approximation educational process to the real professional activity; creating situations of success and enriching learning environment with modem forms, methods and aproaches of teaching and learning.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Психолого-педагогічні аспекти основних теорій лідерства
    (Paris, France, 2022-05-31) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Прокопенко, Виктория Викторовна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Prokopenko, V. V.; Andreiko, S. S.
    Реалії, в яких опинилася наша країна сьогодні, актуалізують одну із провідних проблем педагогічної науки та практики – формування у здобувачів освіти лідерської компетентності. Незважаючи на тривале вивчення проблем лідерства та формування лідерської компетентності особистості різні дослідники продовжують по-різному інтерпретувати цей складний психолого-педагогічний феномен. Обговорення процесу формування лідерської компетентності у закладах фахової передвищої освіти відбулося на методичному семінарі, що проходив на базі фахового медико-фармацевтичного коледжу ПДМУ. Він передбачав розгляд питань пов’язаних із розкриттям основних теорій лідерства, компонентів та підходів до тлумачення поняття «лідерська компетентність», а також механізмів ефективного управління командою. Методичний семінар став майданчиком для обміну досвідом між учасниками, дозволивши ознайомитися із процесом формування лідерської компетентності у здобувачів освіти під час вивчення дисциплін циклів як загальної, так і спеціальної підготовки. Крім того, обмін досвідом став основою для створення спільної стратегії у напрямку формування лідерської компетентності у коледжі.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Роль викладача у формуванні здорового способу життя серед студентської молоді
    (Астрая, 2016-11-17) Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Nowak, O. V.
    Здоров'я людини належить до провідних проблем суспільства. Успішний розвиток суспільства можливий тільки при наявності здорових людей в ньому, особливо молодого покоління, що є показником фізичного і морального стану суспільства.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Роль куратора у процесі оптимізації соціальної адаптації студентів медичних спеціальностей закладів фахової передвищої освіти
    (ПОІППО, 2022, 2022) Прокопенко, Вікторія Вікторівна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Дашевський, Ігор Олександрович; Прокопенко, Виктория Викторовна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Дашевский, Игорь Александрович; Prokopenko, V. V.; Andreiko, S. S.; Dashevsky, I. O.
    Проаналізовані основні завдання, функції та напрями роботи, які здійснюються педагогом-куратором у процесі фасилітаційної взаємодії зі здобувачами освіти в межах особистісно-орієнтованого освітнього процесу; досліджені організаційні умови соціальної адаптації здобувачів освіти до навчання у закладі фахової передвищої освіти та найпоширеніші форми роботи куратора зі студентами в період адаптаційної кризи.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Співпраця на заняттях як умова реалізації суб’єктів освітнього процесу
    (КВНЗ "Житомирський медичний інститут", 2019-10-24) Кундій, Жанна Петрівна; Кундий, Жанна Петровна; Kundii, Zh. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.; Вонсович, Лідія Пантелеймонівна; Вонсович, Лидия Пантелеймоновна; Vonsovych, L. P.
    Modern approaches in realization of the educational process in the institutions of higher medical education are reflected through the teamwork of a competent teacher, organizer of cognitive activity, and a student, who is capable of self-realization, in other words, cooperation in the classes as a condition of realization of the subjects of the educational process.Сьогодні в Україні відбуваються зміни у системі вищої медичної освіти, які у першу чергу пов’язані з реформуванням галузі охорони здоров’я, підвищенням вимог до професійних якостей майбутніх фахівців через впровадження сучасних технологій. Перед закладами вищої медичної освіти стоїть важливе завдання: озброїти випускників новими знаннями, створити умови щодо реалізації формування у них професійно важливих якостей через використання інноваційних технологій навчання.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Сторітелінг як засіб розвитку комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників
    (2023-10-19) Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Бобух, Валерія Валеріївна; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Bobukh, V. V.
    У статті висвітлено питання комунікації медичних працівник, одним з аспектів якого є застосування в освітньому процесі прийому сторітелінгу – творчої розповіді, яку використовують з метою ефективного донесення інформації через історії та приклади.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Формування культури здоров’я майбутніх медичних працівників
    (Kyoto, Japan. Японія - 2020, 2020-12) Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Бобух, Валерія Валеріївна; Біланов, Олег Сергійович; Андрейко, Светлана Станиславовна; Биланова, Лариса Павловна; Бобух, Валерия Валериевна; Биланов, Олег Сергеевич; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Bobukh, V. V.; Bilanov, O. S.
    Розглядається питання формування культури здоров’я, як процесу набуття людиною необхідних знань, вмінь, навичок та цілеспрямованої роботи над собою, виховання медичного працівника з високим рівнем культури здоров’я. Проаналізовано складові культури здоров’я, процес опанування культурою здоров’я та формування культури здоров’я.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Формування пізнавального інтересу студентів при викладанні хімічних дисциплін
    (Українська медична стоматологічна академія, 2019-03-21) Сизоненко, Наталія Валентинівна; Сизоненко, Наталья Валентиновна; Sizonenko, N. V.; Куценко, Наталія Петрівна; Куценко, Наталия Петровна; Kucenko, N. P.; Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.
    Розглянуто основні етапи процесу формування і розвитку пізнавального інтересу, розкрито особливості методів і прийомів стимулювання пізнавального інтересу студентів при викладанні хімічних дисциплін у медич-ному коледжі.The article deals with the main stages of the process of formation and development of conscious interest, features and methods of stimulation of cognitive interest at the teaching of Chemical disciplines in the medical college are highlighted.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Шляхи розвитку емпатії здобувачів освіти у процесі навчання
    (London, Great Britain, 2021-05-18) Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Мартиненко, Наталія Володимирівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Биланова, Лариса Павловна; Мартыненко, Наталья Владимировна; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Martynenko, N. V.
    Вступ. ХХІ століття ставить до випускників закладів освіти будь-якої освітньо-професійної програми певні вимоги щодо конкурентоспроможності на ринку праці. Перш за все це здатність до професійного самовдосконалення, уміння швидко реагувати на соціальні запити, володіння високим рівнем комунікабельності, емоційного інтелекту тощо. Основним завданням підготовки майбутнього медичного працівника є виховання професіонала, діяльність якого направлена на надання якісної медичної допомоги, збереження та покращення здоров’я людини з дотриманням принципів медичної етики та медичної деонтології. Майбутній медичний працівник має бути готовим до професійної діяльності яка вимагає не тільки фахових знань і умінь, а й дотримання загальнолюдських норм моралі, здатності до співпереживання та співчуття, тобто емпатії. Усвідомлений відгук на емоції інших людей, що зветься емпатією, закладено у фізіології людини: за нього відповідають унікальні клітини мозку - дзеркальні нейрони. Тому емпатію можливо і потрібно розвивати, особливо у молодого покоління. Отже, актуальність проблеми, об‘єктивні вимоги до емпатійної культури майбутніх медичних працівників, практичний досвід авторів зумовили вибір теми статті «Шляхи розвитку емпатії здобувачів освіти у процесі навчання».
  • «
  • 1 (current)
  • 2
  • »
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок