Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Bobukh, V. V."

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Clinical thinking аs an important element of effective professional activity of the future medical worker
    (Полтавський державний медичний університет, 2023) Bobukh, V. V. ; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Bilash, V. P.; Oliinichenko, Ya. O.; Shkolna, O. V.; Bilash, S. M.; Бобух, Валерія Валеріївна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Білаш, Валентина Павлівна; Олійніченко, Ярина Олександрівна; Школьна, Олена Віталіївна; Білаш, Сергій Михайлович
    Clinical thinking plays a significant role in training highly qualified medical workers, as it creates the basis for transforming acquired knowledge into the ability to apply it in practical activities. For healthcare workers, the formation of professional competence is significant, a combination of a high level of theoretical knowledge, professional skills, practical skills, the creative potential of an individual and a culture of communication. A significant role in this is played by the ability of medical workers to think "clinically", to learn to express their own opinions, to analyze and think logically, and to react quickly and highly qualified in critical situations. The formation of clinical thinking begins already during training in a medical institution and is further improved during one's professional activity. In addition, various modern teaching methods play a significant role in forming clinical thinking. These include the case method, the business game method, the "brainstorming" method, as well as the use of situational tasks. All these methods aim to teach students to fulfil their professional duties with dignity and apply the acquired knowledge in practical activities. In addition, the combination of these methods contributes not only to the formation of clinical thinking but also has a direct impact on both creative and critical thinking since it is impossible to draw a clear line between these concepts, especially when it comes to medical workers. Therefore, nurses' combination of essential, creative and clinical thinking elements is a crucial element of effective professional activity.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Development of general and professional competences of future healthcare professionals through the implementation of training in the educational process
    (Полтавський державний медичний університет, 2024) Bilanova, L. P.; Bobukh, V. V.; Andreyko, S. S.; Svintsytska, N. L.; Bilash, V. P.; Bilanov, O. S.; Біланова, Лариса Павлівна; Бобух, Валерія Валеріївна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Свінцицька, Наталія Леонідівна; Білаш, Валентина Павлівна; Біланов, Олег Сергійович
    The article considers the relevance and effectiveness of training in the educational process for students in the field of Knowledge 22 Healthcare to form general and professional competencies. During the training, informal, relaxed communication is created, which opens up many options for students to develop and solve the problem for which they have gathered. Trainings fight against passivity among students and generate interest in them. It is associated with non-material motivation and can be an impetus for enthusiasm, the desire for discovery, and the search for the root causes of pathologies and radical changes in medicine. They are considered to be an encouragement and an educational breakthrough because, at low cost, they benefit education, medicine, and society in general. The subtleties and nuances that the future medical elite learn from them allow them to maintain energy and professional endurance. Training plays an important role in the professional development of practising doctors, and postgraduate students who are expanding the boundaries of knowledge for medicine also need it. It naturally joins the stream of lifelong learning, which has been chosen as the slogan of modern scientists and personalities who want to improve themselves throughout their lives, hold respected positions and be an unquestionable role model.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Development of professional competencies of future healthcare professionals using digital learning objects
    (Полтавський державний медичний університет (м. Полтава, Україна), 2025-02-17) Bobukh, V. V.; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Oliinichenko, Ya. O.; Bilash, V. P.; Bilash, S. M.; Shkolna, O. V.; Бобух, Вікторія Валеріївна; Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Олійніченко, Ярина Олександрівна; Білаш, Валентина Павлівна; Білаш, Сергій Михайлович; Школьна Олена Віталіївна
    An essential element of modern medical education and the healthcare system is training future nurses who provide nursing care, perform medical manipulations, actively interact with patients and support doctors in the treatment process. Given the scientific and technological process that penetrates all spheres of human activity, including the educational space, an integral part of the training of medical professionals at various levels is the use of digital learning objects – digital materials created to support and improve the educational process. These include e-textbooks, interactive courses, multimedia presentations, video and audio materials, test programs, simulators, virtual and augmented reality, etc. The article analyzes some of the most common digital learning objects used at the Professional College of Medicine and Pharmacy of Poltava State Medical University in the training of professional junior bachelors in the speciality 223 Nursing and their impact on the formation of professional competencies of future healthcare professionals. Immersive technologies based on the use of such phenomena as virtual, augmented and mixed reality play a significant role. To create an immersive educational environment, we use ONIKO multimedia systems that allow students to immerse themselves in virtual reality with VR glasses for an in-depth study of 3D projections of various organs and systems and to work with an interactive medical simulator that uses virtual patient technology. In addition, multimedia presentations and Google Classroom are widely used. It has been established that the integrated use of these digital learning objects allows for creating a flexible and effective learning environment that promotes the development of professional competencies and readiness to work in real clinical settings. Важливим елементом сучасної медичної освіти та системи охорони здоров’я є підготовка майбутніх медичних сестер, які забезпечують надання доглядової допомоги, здійснюють медичні маніпуляції, активно взаємодіють з пацієнтами та підтримують лікарів у процесі лікування. Зважаючи на науковотехнічний процес, який проникає в усі сфери людської діяльності, зокрема освітній простір, невід’ємною складовою підготовки медичних фахівців різних рівнів є застосування в навчальному процесі електронних освітніх ресурсів – цифрових матеріалів, створених для підтримки та вдосконалення освітнього процесу. До них відносять електронні підручники, інтерактивні курси, мультимедійні презентації, відео- та аудіоматеріали, тестові програми, симулятори, віртуальну та доповнену реальності тощо. У статті проаналізовані деякі з найпоширеніших електронних освітніх ресурсів, які використовуються у фаховому медико-фармацевтичному коледжі Полтавського державного медичного університету при підготовці фахових молодших бакалаврів за спеціальністю 223 Медсестринство та їх вплив на формування професійних компетентностей майбутніх медичних працівників. Значну роль відіграють імерсійні технології, які ґрунтуються на використанні таких феноменів як віртуальна, доповнена та змішана реальність. Для створення імерсійного освітнього середовища залучені мультимедійні комплекси «ОНІКО», які дають змогу здобувачам фахової передвищої освіти поринути за допомогою VR-окулярів у віртуальну реальність для поглибленого вивчення 3D проєкції різних органів та систем, а також працювати інтерактивним медичним симулятором, що використовує технологію віртуальних пацієнтів. Крім того, широко застосовуються мультимедійні презентації та Google Classroom. Було встановлено, що комплексне використання зазначених електронних освітніх ресурсів дозволяє створити гнучке та ефективне освітнє середовище, що сприяє розвитку професійних компетенцій та готовності до роботи у реальних клінічних умовах.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Актуальні проблеми вищої, професійної освіти та освіти дорослих у компаративістичній перспективі
    (Інститут педагогіки НАПН України, 2020-05-28) Андрейко, Світлана Станіславівна; Андрейко, Светлана Станиславовна; Andreiko, S. S.; Бобух, Валерія Валеріївна; Бобух, Валерия Валериевна; Bobukh, V. V.
    Розкрито сутність поняття «емпатія» як усвідомлене співпереживання психічних станів і почуттів іншої людини задля ефективної взаємодії; обґрунтовано структуру професійної емпатії, що включає індивідуально-психологічні якості, уміння і навички та складається з емоційного, когнітивного та поведінкового компонентів. Емоційний компонент включає здатність розпізнавати та розуміти емоційні стани іншої людини і характеризується як форма співучасті. Когнітивний компонент – це здатність «перенести» себе в стан, почуття іншої людини, для якого характерні сприйняття та розуміння внутрішнього світу іншої людини. Поведінковий компонент ґрунтується на здатності знаходити та застосовувати такі способи взаємодії, що полегшать стан іншої людини, нададуть їй дієву допомогу.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Здоровий спосіб життя як один із факторів якості життєдіяльності людини
    (2020-11-24) Бобух, Валерія Валеріївна; Новак, Ольга Володимирівна; Бобух, Валерия Валериевна; Новак, Ольга Владимировна; Bobukh, V. V.; Nowak, O. V.
    Здоров’я населення – одна з найбільших цінностей держави, необхідна складова соціально-економічного розвитку країни. Створення оптимальних умов для реалізації потенціалу особистості, досягнення європейських стандартів якості життя та благополуччя населення є одним із основних завдань, визначених Стратегією сталого розвитку «Україна – 2020»
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Ключова роль та значення профілактичної медицини у сучасних реаліях сьогодення
    (МОЗ України, Полтавський державний медичний університет, 2021) Свінцицька, Наталія Леонідівна; Бобух, Валерія Валеріївна; Біланов, Олег Сергійович; Білаш, Валентина Павлівна; Свинцицкая, Наталья Леонидовна; Бобух, Валерия Валериевна; Биланов, Олег Сергеевич; Билаш, Валентина Павловна; Svintsytska, N. L.; Bobukh, V. V.; Bilanov, O. S.; Bilash, V. P.
    В розвинених країнах світу все більше уваги приділяється превентивній медицині. Україна теж не стоїть осторонь, і саме профілактика і рання діагностика стають ключовими в національній галузі охорониздоров’я. Мета нашої роботи полягає в дослідженні сутності превентивної (профілактичної) медицини, ролі в ній сімейних лікарів та держави в цілому. В даному дослідженні нами використовувався метод критичного аналізу наукової та методичноїлітератури. На першому етапі було проведено збір інформації, а також вивчення джерел; на другому – систематизація зібраної інформації; на третьому – перевірка отриманих результатів. Сфера застосування результатів дослідження – галузь охорони здоров’я: теоретична медицина, практична медицина, доказова медицина та медична освіта. Результати роботи. Сутність профілактичної медицини полягає в попередженні, зниженні ризику розвитку відхилень у стані здоров’я людини, запобіганні виникненню або уповільненню прогресування хвороб та зменшення їхніх тяжких наслідків. Вагому роль в розвитку профілактичної медицини відіграють сімейні лікарі. Профілактична спрямованість – найважливіший принцип сімейної медицини. Курс державної політики України спрямований на всебічне сприяння індивідуальному і суспільному здоров’ю. Нова політика держави повинна узагальнити накопичений досвід та сформулювати новий підхід до збереження здоров’я. Висновки. Профілактична медицина продовжує розвиватися, вона спонукає людство шукати оптимальні юридичні, філософські, економічні, соціально-культурні та науково-медичні новації для захисту здоров’я. Позитивна концепція передбачає, що воно має фізичну, психічно-нервову та поведінкову складові – стає інструментарієм до самореалізації, самоактуалізації людини та її задоволення від біологічного існування, суспільного буття. Варто створювати як у світовому масштабі так і в Україні доступні та відкриті центри здоров’я, де б першочерговою вважалася саме профілактика патологій. При підтримці уряду та ЗМІ вони змогли б похитнути громадську думку, розгортати санітарно-протиепідемічні проекти, зокрема, націлені на подолання коронавірусної інфекції. Мотивований та належно забезпечений медперсонал гарантує дієвість профілактичної медицини, як багатообіцяючого, а колись і провідного відгалуження медичних знань і вмінь.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Сторітелінг як засіб розвитку комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників
    (2023-10-19) Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Бобух, Валерія Валеріївна; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Bobukh, V. V.
    У статті висвітлено питання комунікації медичних працівник, одним з аспектів якого є застосування в освітньому процесі прийому сторітелінгу – творчої розповіді, яку використовують з метою ефективного донесення інформації через історії та приклади.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Формування здорового способу життя при вивченні професійних медсестринських дисциплін
    (м.Київ, Кременчук ФОП Адаменко Ю. В, 2020-11-24) Бобух, Валерія Валеріївна; Бобух, Валерия Валериевна; Bobukh, V. V.; Новак, Ольга Володимирівна; Новак, Ольга Владимировна; Novak, O. V.
    Здоров’я людини найбільше надбання сучасного суспільства. Здорова людина – здорове суспільство. Здоров’я – це сукупність біологічного, фізичного, психічного, соціального стану людини, коли функції всіх органів і систем урівноважені з навколишнім середовищем, відсутні хвороби, хворобливі стани чи фізичні дефекти. Підтримання та збереження здоров’я невід’ємно пов’язано з поняттям здорового способу життя. Здоровий спосіб життя передбачає дотримання певних правил, що забезпечують гармонійний розвиток, високу працездатність, духовну рівновагу та здоров’я людини. В основі здорового способу життя лежить індивідуальна система поведінки та звичок кожної окремої людини, що забезпечує їй необхідний рівень життєдіяльності та здорове довголіття . Здоровий спосіб життя – це практичні дії, спрямовані на запобігання хворобам, зміцнення всіх систем організму та поліпшення загального самопочуття людини. В основі формування здорового способу життя важливе місце займає сім’я, яка повинна формувати корисні звички і навички поведінки, особисту гігієну, оптимальний руховій режим, загартування організму, раціональне харчування, відсутність шкідливих звичок, позитивні емоції, інтелектуальний, моральний і духовний розвиток, формування і розвиток вольових якостей. Продовження цього сімейного виховання покладено на роботу навчальних закладів.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Формування культури здоров’я майбутніх медичних працівників
    (Kyoto, Japan. Японія - 2020, 2020-12) Андрейко, Світлана Станіславівна; Біланова, Лариса Павлівна; Бобух, Валерія Валеріївна; Біланов, Олег Сергійович; Андрейко, Светлана Станиславовна; Биланова, Лариса Павловна; Бобух, Валерия Валериевна; Биланов, Олег Сергеевич; Andreiko, S. S.; Bilanova, L. P.; Bobukh, V. V.; Bilanov, O. S.
    Розглядається питання формування культури здоров’я, як процесу набуття людиною необхідних знань, вмінь, навичок та цілеспрямованої роботи над собою, виховання медичного працівника з високим рівнем культури здоров’я. Проаналізовано складові культури здоров’я, процес опанування культурою здоров’я та формування культури здоров’я.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок