Перегляд за Автор "Kapustnick, Yu. O."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз досвіду викладання фармакології у кредитно-модульній системі навчання(Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, 2010) Бобирьов, Віктор Миколайович; Колот, Еліна Георгіївна; Торонченко, Ольга Миколаївна; Капустник, Юрій Олексійович; Чикор, Тетяна Олександрівна; Луценко, Руслан Володимирович; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Хміль, Олена Всеволодівна; Рябушко, Микола Миколайович; Бобырев, Виктор Николаевич; Колот, Элина Георгиевна; Торонченко, Ольга Николаевна; Капустник, Юрий Алексеевич; Чикор, Татьяна Александровна; Луценко, Руслан Владимирович; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Хмиль, Елена Всеволодовна; Рябушко, Николай Николаевич; Bobyrov, V. M.; Kolot, E. G.; Toronchenko, O. M.; Kapustnick, Yu. O.; Chicor, T. O.; Lutsenko, R. V.; Sydorenko, A. G.; Khmil, О. V.; Ryabushko, M. M.У статті «Аналіз досвіду викладання фармакології у кредитно-модульній системі навчання» йдеться проте, що кредитно-модульна система є новою технологією опанування знань студентами, в основі якої знаходиться концепція розвитку пізнавальної активності студентів. При вивченні фармакології ця система зумовлює регулярне відвідування занять і систематичне засвоєння студентами великих об'ємів інформації з мінімальним психоемоційним навантаженням. Для раціонального та ефективного засвоєння матеріалу трьох модулів з фармакології студентам пропонуються методичні вказівки, підготовлені за єдиною стандартизованою структурою, за якою навчальний матеріал практичних занять повторюється в модульних контролях і відповідає програмним матеріалам та матеріалам ліцензійного тестування. Це оптимізує навчання студентів і сприяє раціональному плануванню їх діяльності в часі.Документ Особливості терапії частої та стабільної шлуночкової екстрасистолічної аритмії у поєднанні із стійкою брадикардією у хворих ІХС(Українська медична стоматологічна академія, 2020) Капустник, Юрій Олексійович; Луценко, Руслан Володимирович; Сидоренко, Антоніна Григорівна; Капустник, Юрий Алексеевич; Луценко, Руслан Владимирович; Сидоренко, Антонина Григорьевна; Kapustnick, Yu. O.; Lutsenko, R. V.; Sydorenko, A. G.Метою роботи є обґрунтування вибору антиаритмічних препаратів та їхніх доз для терапії частої шлуночкової екстрасистолічної аритмії з стійкою брадикардією у хворих ішемічною хворобою серця.Документ Фармакотерапія аритмій серця(Полтава, АСМІ, 2002) Капустник, Юрій Олексійович; Бойко, Микола Григорович; Латогуз, Іван Кіндратович; Курочка, Євген Олексійович; Капустник, Юрий Алексеевич; Бойко, Николай Григорьевич; Латогуз, Иван Кондратьевич; Курочка, Евгений Алексеевич; Kapustnick, Yu. O.; Boyko, M. G.; Latoguz, I. K.; Kurochka, Ye. O.В книзі розглянуті механізми дії, показання й протипоказання до призначення, побічні й протиаритмічні ефекти антиаритмічних засобів, а також препаратів інших фармакологічних груп, котрим властива антиаритмічна дія. До посібника також ввійшли розділи, які стосуються невідкладної терапії порушень ритму, комбінованого лікування антиаритмічними препаратами, особливостей фармакотерапії аритмій у дітей та у хворих похилого й старечого віку. Книга виявиться корисною для кардіологів, терапевтів, анестезіологів-реаніматологів, а також для практикуючих лікарів інших спеціальностей та студентів старших курсів вищих медичних навчальних закладів ; В книге рассмотрены механизмы действия, показания и противопоказания к назначению, побочные и проаритмические эффекты антиаритмических средств, а также препаратов других фармакологических групп, которым свойственно антиаритмическое действие. В пособие также вошли разделы, касающиеся неотложной терапии нарушений ритма, комбинированного лечения антиаритмическими препаратами, особенностей фармакотерапии аритмий у детей, пожилых и лиц старческого возраста. Книга окажется полезной для кардиологов, терапевтов, анестезиологов-реаниматологов, а также для практикующих врачей других специальностей и студентов старших курсов высших медицинских учебных заведений ; The book is devoted to the mechanisms of action, indications and contraindications for the purpose, side and proarrhythmic effects of antiarrhythmic drugs, as well as drugs of other pharmacological groups, which have antiarrhythmic action. Beside of, this book-directory includes sections, which are devoted to emergency treatment of rhythm disturbances, combined treatment with antiarrhythmic drugs, features of pharmacotherapy of arrhythmias in children and in the elderly and old age of patients. The book will be useful for cardiologists, general practitioners, anesthetists, resuscitators, as well as for practitioners of other specialties and senior students of higher medical educational institutions.Документ Фармакотерапія невідкладних станів в кардіології(Полтава : тов. НВП "Укрпромторгсервіс", 2013) Капустник, Юрій Олексійович; Власова, Олена Вікторівна; Капустник, Юрий Алексеевич; Власова, Елена Викторовна; Kapustnick, Yu. O.; Vlasova, O. V.Швидка та точна діагностика невідкладних станів у хворих з серцево-судинними захворюваннями, надання у цих випадках екстреної допомоги – особлива галузь кардіології, яка потребує глибоких знань, які є необхідними не тільки кардіологам та лікарям швидкої допомоги, але й лікарю будь-якої спеціальності. У посібнику висвітлені питання надання швидкої та невідкладної медичної допомоги при різних невідкладних станах у хворих із серцево-судинними захворюваннями. Детально розглянуті особливості надання швидкої і невідкладної медичної допомоги на різних етапах (догоспітальному та госпітальному). Основна увага у книзі приділена особливостям фармакотерапії невідкладних станів. Авторами описані нові ефективні методи фармакотерапії невідкладних станів.Документ Формування позитивної мотивації до навчання у здобувачів освіти під час дистанційного навчання(2021) Сидоренко, Антоніна Григорівна; Луценко, Руслан Володимирович; Чечотіна, Світлана Юріївна; Луценко, Ольга Анатоліївна; Капустник, Юрій Олексійович; Sydorenko, A. G.; Lutsenko, R. V.; Chechotina, S. Yu.; Lutsenko, O. A.; Kapustnick, Yu. O.Таким чином, дистанційна форма навчання потребує високої кваліфікації викладача, який організовує, координує та контролює процес навчання у групі в цілому і кожного окремого студента. За умов сьогодення потрібно розвивати різні варіанти максимально індивідуалізованого «змішаного навчання» та «гнучкого навчання», які здатні зацікавити предметом та розвивати позитивну навчальну мотивацію у здобувачів освіти.