Логотип репозитарію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозитарію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Klimenko, O. R."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Академічна доброчесність як складова забезпечення якості освіти
    (Полтава : Астрая, 2021-05-27) Бажан, Тетяна Олександрівна; Клименко, Ольга Романівна; Бажан, Євгеній Анатолійович; Бажан, Татьяна Александровна; Клименко, Ольга Романовна; Бажан, Евгений Анатольевич; Bazhan, T. O.; Klimenko, O. R.; Bazhan, Y. A.
    За останні роки тема академічної доброчесності в освітньому просторі України вийшла на якісно новий рівень. Про це свідчать конкретні дії університетів: прийняття кодексів академічної етики, забезпечення навчального закладу антиплагіатними комп’ютерними системами. Ще одним важливим кроком у досягненні дотримання принципів академічної доброчесності є прописування змісту, складових академічної доброчесності, видів її порушення та варіантів відповідних санкцій на законодавчому рівні. Відповідно до Статті 42 Закону України «Про освіту» №2145-VIII (2017 р.), академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених закономправил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень. Зокрема, дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає: посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей; дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права; надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність; контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти; об’єктивне оцінювання результатів навчання.
  • Ескіз недоступний
    Документ
    Організація особистого часу як частина самоосвіти
    (ТОВ «БукРі», 2021) Бажан, Тетяна Олександрівна; Клименко, Ольга Романівна; Бажан, Євгеній Анатолійович; Бажан, Татьяна Александровна; Клименко, Ольга Романовна; Бажан, Евгений Анатольевич; Bazhan, T. O.; Klimenko, O. R.; Bazhan, Y. A.
    У статті йдеться про значення планування та розподілу часу в організації та забезпеченні самоосвіти у сучасному світі. Дистанційне навчання як умова формування навичок до самоорганізації та самоосвітньої компетентності серед здобувачів освіти. The article tells about the importance of planning and time allocation in the process of self-education in the modern world. Distance learning is considered as a condition for the formation of self-organization skills and self-educational competence among students.
BASEROARRORROARMAPOpenDOARЕ-каталог PSMU

36011, Poltava, 23 Shevchenko Street

DSpace software and Poltava State Medical University copyright © 2017-2025 | Library PDMU

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Угода користувача
  • Зворотний зв'язок